اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی عنوان کرد؛

اعزام ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی در هفته بسیج/ پیش بینی اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه

اعزام ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی در هفته بسیج/ پیش بینی اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه
سردار اسماعیل فرجی گفت: به همت قرارگاه سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی در هفته بسیج ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می شود و در هر پایگاه بسیج حداقل یک فعالیت جهادی در طول هفته اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه شعار محوری این هفته "بسیج‌ خدمتگذار ملت ایران" نامگذاری شده است، اظهار داشت: سپاه و بسیج به عنوان یک نهاد خدمت رسان آماده خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها و پیش بینی های انجام شده،  یک هزار و ۷۶ عنوان برنامه در سه هزار و ۸۰۰ رده در سطح خراسان شمالی در هفته بسیج امسال اجرایی می شود.

سردار فرجی با اشاره به اینکه ۵۸ برنامه محوری طی هفته بسیج در خراسان شمالی اجرایی می شود، افزود: به همت قرارگاه سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در این هفته ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم واز پیش تعیین شده اعزام می شوند و به طور متوسط در هر پایگاه بسیج حداقل یک فعالیت جهادی در طول هفته اجرا می شود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه در طول هفته بسیج در حوزه پروژه های محرومیت زدایی در استان ۵۰ واحد مسکونی به بهره برداری می رسد، گفت: طبق تفاهم نامه کمیته امداد خراسان شمالی و سپاه استان، احداث ۸۰۰ منزل مسکونی برای خانواده های نیازمند توافق شده که تاکنون عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

سردار فرجی با تاکید بر این که در حوزه آبرسانی به مناطق محروم قرارگاه امام حسن (ع) در سپاه پاسداران شکل گرفته است، ادامه داد: تاکنون ۴۰ کیلومتر کانال انتقال آب در مرحله حفاری و لوله گذاری، ۱۲ کیلومتر شبکه داخلی در روستاها، ایستگاه پمپاژ چهار مجتمع آبرسانی شامل دو ایستگاه در راز و جرگلان، یک ایستگاه مشترک در بجنورد و مانه و سملقان و یک ایستگاه در شیروان، اجرای ۹ منبع بتنی آب در مرحله اجرا قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی از خرید ۲۵ دستگاه جوجه کشی و ایجاد اشتغال برای بسیجیان خبر داد و افزود: تاکنون مبلغ ۴۰ میلیارد تومان در حوزه ایجاد اشتغال خانگی برای بسیجیان تامین اعتبار شده است.

سردار فرجی همچین برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در پنجم آذرماه سال جاری با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر، احداث ۱۲ باب گلخانه و استخر ذخیره آب کشاورزی، برگزاری جلسه برای حل مشکلات محلات در ۱۶۸ پایگاه با هدف تحول محلات اسلامی را بخشی از برنامه های هفته بسیج در استان برشمرد.

وی به برگزاری رویداد ملی تولید محتوای بسیج در خراسان شمالی در این ایام اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر این محفل انس با قرآن، جشنواره های بومی و محلی، آیین عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امامان جمعه مرکز استان و سایر شهرستان ها از دیگر برنامه های این هفته در استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه