اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

خراسان جنوبی میزبان ۲۵۰۰ برنامه در هفته بسیج است/ از برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی تا جهاد خدمت‌رسانی

خراسان جنوبی میزبان ۲۵۰۰ برنامه در هفته بسیج است/ از برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی تا جهاد خدمت‌رسانی
هزاری گفت: همزمان با هفته بسیج ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان محوری در این استان با شعار "بسیج؛ خدمتگزار ملت ایران" برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رضا هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: برنامه‌های این هفته از روز ۲۹ آبان ماه جاری با شعار محوری "بسیج؛ خدمتگزار ملت ایران" آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه بسیج نهادی از مردم برای خدمتگزاری به خود مردم است، گفت: چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج سازندگی را از روز ۲۹ آبان ماه جاری  با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» آغاز می کنیم.

,

اجرای ۴۳ عنوان برنامه محوری

, اجرای ۴۳ عنوان برنامه محوری, اجرای ۴۳ عنوان برنامه محوری,

هزاری ادامه دادد: اولین روز از هفته بسیج روز ۲۹ آبان ماه به نام «بسیج سازندگی و پیشرفت»، ۳۰ آبان به نام «بسیج مسجد محور و جامعه اسلامی»، سومین روز از هفته بسیج اول آذرماه نیز به نام «بسیج نو آوری و جهاد علمی»، دوم آذرماه نیز به نام «بسیج، مردم سالاری، ایران قوی و مستقل»، سوم آذر به نام «بسیج مظهر جهاد و شهادت»، چهارم آذرماه «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و پنجم آذر، آخرین روز از هفته بسیج نیز به نام «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» نامگذاری شده است.

,

وی از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان محوری توسط پایگاه‌ها و ناحیه‌ها و اقشار بسیج در این هفته خبر داد و افزود: دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و ائمه جمعه، پویش نذر خون بسیجیان، میقات صالحین با حضور یک هزار حلقه، برپایی میز خدمت، نواختن زنگ بسیج در مدارس و زورخانه ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، نشست های گفتمانی و روشنگری، انتشار و پخش فیلم های ارزشی، همایش‌های ورزشی فرهنگی، گشت محله محور از جمله برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در هفته بسیج امسال است.

,

افتتاح ۳۳۱ طرح اشتغالزایی 

, افتتاح ۳۳۱ طرح اشتغالزایی , افتتاح ۳۳۱ طرح اشتغالزایی ,

وی به افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی و سازندگی اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته بسیج ۳۳۱ طرح اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال و ۴۲ طرح عمرانی با اعتبار  ۲۲۳ میلیارد ریال در سطح استان افتتاح خواهد شد.

,

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲، عنوان کرد: در این هفته ۷۷۳ گروه جهادی در قالب بیش از هشت هزار نفر به مناطق محروم و محلات برای خدمت رسانی به مردم اعزام می شوند.

,

راه اندازی ۱۴ پایگاه تخصصی عفاف و حجاب

, راه اندازی ۱۴ پایگاه تخصصی عفاف و حجاب, راه اندازی ۱۴ پایگاه تخصصی عفاف و حجاب,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه تقدیر از فعالان رسانه ای و فضای مجازی برتر و برگزاری رویدای تولید محتوای دیجیتال بسیج، ادامه داد: نماشگاه عرضه تولیدات روستایی و صندوق های الحسنه همزمان با هفته بسیج در روز اول آذرماه در مرکز استان برپا خواهد شد.

,

هزاری با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و ۲ هزار نفر از طلایه داران در روز هشتم آذرماه در حسینیه جماران بیرجند، عنوان کرد: در  هفته بسیج امسال ۱۴ پایگاه تخصصی عفاف و حجاب در قالب طرح «محیا»  در سطح استان راه اندازی می شود.

,

افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی در قالب طرح فدک

, افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی در قالب طرح فدک, افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی در قالب طرح فدک,

وی با اشاره به افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی پایگاه های خواهران بسیج در قالب طرح فدک با حضور خانواده شهید سلیمانی همزمان با دوم آذرماه در شهرستان طبس و خوسف، افزود: یادواره شهدای مدافع امنیت با عنوان بیعت انقلابی (یادبود شهدای گرانقدر حوادث اخیر کشور)، همایش یاوران ولایت، اعزام گروه های جهادی شهید رهنمون برای ارائه خدمات پزشکی رایگان، اعزام گروه های جهادی حقوقی به زندان ها برای ارائه مشاوره و همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه‌ها طی این هفته خواهد بود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از راه اندازی سه مرکز مشاوره در شهرستان بیرجند، سرایان و طبس همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه طرح اسوه، برگزاری مجمع استادیاران و سرمربیان شبکه صالحین، برگزاری محافل قرآنی، لیگ علمی پایا در حوزه دانش آموزی، افتتاح مرکز رشد الگویی در قالب طرح باقرالعلوم(ع) از دیگر برنامه ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج است.

,

اجرای بازدیدهای علمی راهیان پیشرفت

, اجرای بازدیدهای علمی راهیان پیشرفت, اجرای بازدیدهای علمی راهیان پیشرفت,

هزاری با اشاره به برگزاری بازدیدهای علمی راهیان پیشرفت به منظور افزایش امیدآفرینی، بیان کرد: رویداد بسیج خدمتگزار ملت ایران در سطح پایگاه های بسیج، برگزاری کارگاه تولید پوستر در مرکز استان، شب شعر، اجرای سرودهای پاتوقی، کارگاه های آموزشی سبک زندگی، همایش بسیج عشایر در شهر اسدیه و برگزاری اجتماع اقتدار آفرین بسیجیان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

,

وی در پایان افزود: در هفته بسیج آزادسازی ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و معسر را با کمک خیرین، ستاد دیه و مجموعه بسیج حقوقدانان خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه