اخبار داغ

داور چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان تأکید کرد؛

تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استعدادهای زیادی دارند/ حمایت‌های بعد از این رویداد می‌تواند تولیدات مؤثرتری را رقم بزند

تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استعدادهای زیادی دارند/ حمایت‌های بعد از این رویداد می‌تواند تولیدات مؤثرتری را رقم بزند
مصطفی حسن آبادی با تأکید بر اینکه تیم های حاضر در رویداد استعدادهای زیادی دارند، گفت: پشتیبانی ها و حمایت های بعد از این رویداد می تواند تولیدات مؤثرتری را رقم بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی حسن آبادی در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه برگزاری چنین مسابقاتی قطعا اتفاق بسیار مثبتی است، گفت: خروجی و تولیدات این رویداد بسیار مهم است؛  همان طور که در سال های قبل کسانی که شرکت کردند، موفق به تولید برخی آثار شدند و به مراحل کشوری راه یافتند.

داور چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان با بیان اینکه اگر بخواهیم نتیجه نهایی برگزاری این رویدادها را ارزیابی کنیم، شاید هنوز زود باشد؛ چرا که استعدادهایی که کشف می شوند، قطعا در سال های آینده اقداماتی را رقم خواهند زد.

تهیه کننده انیمیشن سینمایی«بنیامین» افزود: در استان کرمان اتفاقات خوبی رخ داده است و من فکر نمی کردم از این رویداد به این اندازه استقبال شود؛ با توجه به اینکه بنده داور بخش انیمیشن هستم، گروه های بسیار خوبی شرکت کرده اند و علاوه بر فعالیت هایی که قبل از این رویداد داشته اند، برای موفقیت در این مسابقات انگیزه دارند.

وی با اشاره به حمایت و همکاری شرکت مس سرچشمه رفسنحان از این رویداد و با تأکید بر اینکه حمایت این شرکت اتفاق بسیار مثبت و مهمی است، بیان کرد: قطعا صنعت به کارهای گرافیکی و رسانه ای نیاز دارد و این مسئله در کشور ما ضعیف است و هنوز بسیاری از فعالین بخش صنعتی وارد عرصه رسانه ای نشده اند.

حسن آبادی تصریح کرد: صنعت را به وسیله رسانه ها می توان به دنیا معرفی کرد و نیاز رسانه و تولیدات محتوای دیجیتال به صنعت یک نیاز دو سویه است به این صورت که هم رسانه ها و هم صنعت نیاز به یکدیگر دارند.

داور چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان اظهار کرد: رسانه ها و تولیدات محتوای دیجیتال در معرفی و بازاریابی صنعت می تواند مؤثر باشد و همچنین این عرصه می تواند برای فرهنگسازی در زمینه صنعت تأثیر گذار باشد و امیدواریم صنایع بزرگ کشور به این عرصه وارد شوند.

تهیه کننده انیمیشن سینمایی«بنیامین» با تأکید بر اینکه بچه های حاضر در رویداد استعدادهای زیادی دارند، خاطر نشان کرد: پشتیبانی ها و حمایت های بعد از این رویداد می تواند تولیدات مؤثرتری را رقم بزند؛ اما متأسفانه میزان تولیدات را به اندازه استعدادهای کشور نمی بینیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه