اخبار داغ

ظرفیت عظیمی که مغفول مانده است؛

هدف رویداد دیده شدن جوانان مستعد در عرصه تولید محتواست/ عدم حمایت‌ بازی‌سازان را منزوی کرده است

هدف رویداد دیده شدن جوانان مستعد در عرصه تولید محتواست/ عدم حمایت‌ بازی‌سازان را منزوی کرده است
حسین همتی دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: شرکت ها و کارخانجات موضوع بستر اثر گذاری بازی سازی را کمتر درک می کنند، و کمتر توجه می کنند که می توانند اشتغال زا و صنعت پول سازی باشد، بنابر این تمرکز ما برای تشویق مسئولان در دیده شدن محصولات گروه های جوان شرکت کننده در این رویداد است تا بتوانیم برای ظاهر شدن در محیط های بین المللی نیز برنامه ریزی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین همتی دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با "پایگاه خبری راه آرمان" عنوان کرد: رویداد امسال نسبت به سال پیش تفاوت هایی دارد و حرکتی نو را در مسیر بازی سازی، پویا نمایی، موشن گرافی و نرم افزار را آغاز کردیم زیرا استان کرمان در این سه سطح رتبه بالای کشوری را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "پایگاه خبری راه آرمان,


وی ادامه داد: پیشران بودن استان کرمان در عرصه تولید محتوای دیجیتال در آثاری که در سال گذشته حایز رتبه شده اند، کاملا مشهود است، متاسفانه در عرصه بازی علی رغم اینکه نیروها و افراد قدرتمندی را در سطح استان داریم، اما مسئولین هنوز برای این مقوله برنامه و یا حمایتی که قابل توجه باشد  را انجام نداده اند.

دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان با بیان اینکه هنوز بستر بازی برای مسئولان روشن و شفاف نیست، گفت: حیطه و گستره دنیا بازی هنوز برای صاحبان سمت ناشناخته  است در حالی که این عرصه می تواند همزمان هم اموزشی باشد و هم برای افکار و اذهان نسل جوان و حتی کودکان خطرناک باشد.

حسین همتی به اتفاقات اخیر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این وقایع نشان داد که بخشی از اتفاقات رخ داده حاصل از تفکرات اموزشی درون بازی ها بود و این عرصه مورد غفلت قرار گرفته بود، نوجوانان ما از این حوزه ضربه خوردند زیرا ما در این عرصه هیچ خدمت قابل توجهی را ارائه نکرده بودیم.

وی اذعان کرد: همین عدم توجه واقعی به عرصه بازی سبب شد تا برای این بستر سرمایه گذاری صورت گیرد و در این رویداد بیشترین محور  ما در این نقطه متمرکز شده است تا بتوانیم تیم هایی که در این عرصه فعال هستند را رشد دهیم، تا مسئولین هم توجیه شوند که این حیطه را درک کنند ضممن اینکه با این محتوا در این عرصه نیز توجیح شوند.

دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان اذعان کرد: شرکت ها و کارخانجات موضوع بستر اثر گذاری بازی سازی را کمتر درک می کنند، و کمتر توجه می کنند که می توانند اشتغال زا و صنعت پول سازی باشد، بنابر این تمرکز ما برای تشویق مسئولان در دیده شدن محصولات گروه های جوان شرکت کننده در این رویداد است تا بتوانیم برای ظاهر شدن در محیط های بین المللی نیز برنامه ریزی کنیم.

حسین همتی ادامه داد: در این رویداد تیم های کمتری برای تولید بازی های موبایلی و اندرویدی شرکت کرده اند در حالی که رقم آنها در سح استان بسیار بالاست اما به علت عدم حمایت مسئولان از آنها در حال حاضر منزوی شده اند و علاقه ای به فعالیت ندارند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 50 تیم در عرصه بازی حرف برای گفتن دارند، ادامه داد: متاسفانه چون مورد حمایت نبوده اند در این رویداد شرکت نکرده اند، بنابراین امیدواریم هرچه سریعتر مسئولان امر در این قضیه ورود کرده و تیم های محتوایی را حمایت  کنند تا در سال آینده شاهد رشد چشم گیر حضور این تیم های استانی باشیم.


انتهای پیام /

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه