اخبار داغ

زمان پایان مماشات فرارسیده است؛

مردم خواهان برخورد با عوامل ناامنی؛ جبهه استکبار باید طعم انتقام ملت ایران را احساس کند

مردم خواهان برخورد با عوامل ناامنی؛ جبهه استکبار باید طعم انتقام ملت ایران را احساس کند
مردم خواهان برخورد با عوامل ناامنی هستند و اجازه نمی دهند کسی امنیتشان را به خطر بیاندازد از طرفی زمان آن رسیده تا جبهه استکبار طعم انتقام ملت ایران را بچشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایلام بیدار، سال 1401 سالی بود که دولت عزمش را جزم کرده بود که راه درمانی برای  مشکلات مردم پیدا کرده ودر عرصه های مختلف نقش آفرینی کند به همین دلیل این جبهه استکبار به سرپرستی آمریکا هر روز بیشتر شاهد افول و نابودی است تا جایی که برای جلوگیری از حرکت ایران به سوی پیشرفت هر روز دست به اقدامات تازه ای می زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

سابقه تاریخی ایران اسلامی نشان از روزهایی دارد که کشورهایی مانند آمریکا ، رژیم صهیونیستی و دیگر هم پیمانانش دست به اقدامات گسترده ای علیه ملت ایران زدند که در نتیجه آن انسان های بیگناه به خاک وخون کشیده شدند.

,

از جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته تا کشتار 17 هزار انسان بیگناه به دست منافقین ، ترور دانشمندان ، آتش زدن اموال عمومی و ... حکایت از خوی حیوانی و خبیث آن ها دارد که برای اهداف شوم خود حتی ابتدایی ترین حقوق انسانیت را زیر پا می گذارند ، آن ها برای رسیدن به هدف شوم خودشان از هر هدفی بهره گیری می کنند مانند داعش ، کومله ، پژاک و ... که همگی تحت نظر مستقیم آن ها هستند و جالب اینکه از حمایت آن دست برنمی دارند ودر اقدامی وقیحانه حمایت خود را از ناامنی کشوری علنی اعلام می کنند.

,

اینجاست که مجامع بین الملل بر ضد ایران دم از حقوق بشر می زنند در حالی در همین کشورآمریکا زنان به عنوان یک کالا مبادله می شود ودر کشوری مانند عربستان کودکان سربریده می شوند و اینها به خواب خودشان ادامه می دهند در حالی که درایران اسلامی زنان جایگاه معنوی والا یی داشته و در مقاطع مختلف نقش آفرینی می کنند.

,

مردم خواهان برخورد قاطعانه و پایان مماشات هستند

, مردم خواهان برخورد قاطعانه و پایان مماشات هستند,

"حسین ندیمی"،  کارشناس امور اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: روزهای گذشته صحنه اغتشاشات در بعد تازه ای بود و آن هم حضور مسلحانه و کشتار مردم که صحنه هایی از جنایت ها و خباثت های جبهه استکبار را نشان داد و مردم امروز بیش از هر چیز دیگری خواهان برخورد قاطعانه و پایان مماشت هستند و همچنین زمان آن رسیده تا جبهه استکبار طعم انتقام ملت ایران را با تمام وجود احساس کند.

,

وی افزود: اغتشاش گران وقاحت را از سر گذرانده و می خواهند بازار را تعطیل کنند و به استفاده از انواع روش ها برای نا امنی روی آورده اند که مردم خواهان برخورد و قاطعانه و بازگشت امنیت به خیابان ها هستند.

,

ندیمی تصریح کرد: واقعیت این است که این اتفاقات از جانب مردم نیست و عده ای مزدور عوامل ضد انقلاب با هدف قبلی دست به این گونه اقدامات می زنند.

,

, ,

اغتشاش گران مزدوران عوامل ضد انقلاب هستند

, اغتشاش گران مزدوران عوامل ضد انقلاب هستند,

"قدرت الله نیاصادق"، مدرس دانشگاه و  کارشناس ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: بررسی اغتشاشات نشان می دهد که افراد به صورت سازماندهی شده در اغتشاشات شرکت کرده و  در گروه های مختلف و با برنامه فعالیت می کنند که نشان از فعالیت پشت آن دارد که تحت نظر یک کشوری و با نیروی نظامی آموزش دیده اند.

,

وی افزود: صرف میلیارد ها دلاز ازسوی آمریکا برای نا امنی درایران و همگرایی همه گروههای تروریسی نشان از اجماع گرگ ها دارد که تحت نظارت جبهه استکبار و با صرف هزینه میلیاردی و اعطای امتیازات مختلف سعی دارند به  هر ترتیبی که شده برای شیطان بزرگ نقش آفرینی کرده و امتیاز بگیرند و همچنین در این بین نباید سلبریتی ها خود فروخته را فراموش کرد.

,

مدرس دانشگاه در ادامه گفت: این نوع از جنگ به نوعی جنگ ترکیبی در سال های اخیر است که از همه عوامل برای دست یابی به هدف استفاده می شود.

,

نیاصادق با اشاره به اینکه کشورهای حامی اغتشاش باید منتظر برخورد قاطعانه  باشند گفت: کشورهایی که امروز برای نا امنی درایران تلاش می کنند باید بدانند که زمان برخورد فرا رسیده و آن ها باید منتظر برخورد ایران و دیدن نتیجه اعمالشان باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه