اخبار داغ

با اعلام جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

محرومیت ۲ جلسه‌ای سرمربی ملوان پس از اتفاقات بازی با پرسپولیس/ محکومیت ۲۴ میلیونی ملوانان

محرومیت ۲ جلسه‌ای سرمربی ملوان پس از اتفاقات بازی با پرسپولیس/ محکومیت ۲۴ میلیونی ملوانان
جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران از رقابت‌های لیگ برتر در هفته دهم برگزار و از سوی مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد، رخ داد. وی  با احتساب یک جلسه محرومیت تعلیقی جمعاً دو جلسه محرومیت از مسابقات رسمی و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد این جریمه از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بابک پورغلامی کمک مربی تیم ملوان بندر انزلی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد ،به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
,
 
,
محمدرضا مولایی کمک مربی تیم ملوان بندر انزلی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند .
,
 
,
باشگاه ملوان بندر انزلی به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت کند.
,
 
,
*دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار و از سوی محسن جعفری تدارکات تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری درقبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
,
 
,
*مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در هفته یازدهم لیگ برتر برگزار و از سوی رضا رهقی مدیر تیم پیکان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند این رقابت‌ها تجدید نظر است.
,
 
,
*مسابقه تیم های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان از هفته یازدهم لیگ برتر برگزار و از سوی الوان سواری، لیدر تیم منتسب به فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و حضور در ورزشگاههای کشور و مسابقات رسمی محروم و باید 100 میلیون ریال حریمه نقدی پرداخت کند.
,
 
,
 ابراهیم مقینی لیدر تیم فولاد خوزستان به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود و حضور در ورزشگاه محروم و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.
,
 
,
 محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان نیز به خاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به 2 جلسه از همراهی تیم خود و حضور در ورزشگاه های سراسر کشور محروم و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
,
 
,
فرید پیدایش لیدر تیم فولاد خوزستان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم و حضور در ورزشگاههای کشور  و مسابقات رسمی محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
,
 
,
یوسف سواری، لیدر تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به 3 جلسه از همراهی تیم و حضور در ورزشگاههای کشور  و مسابقات رسمی محروم و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه