اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد؛

ثبت ۱۳ هزار بیمار دیابتی در خراسان شمالی/ افتتاح دومین واحد دیابت استان در شیروان

ثبت ۱۳ هزار بیمار دیابتی در خراسان شمالی/ افتتاح دومین واحد دیابت استان در شیروان
علی عفتی زاده با بیان این که اکنون ۱۳ هزار نفر بیمار دیابتی در کل استان شناسایی شده اند، گفت: سه هزار بیمار دیابتی از این تعداد وابسته به انسولین هستند که در سامانه مدیریت بیماری های نادر وزارت بهداشت ثبت شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عفتی زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه پیش از این تنها واحد دیابت در کلینیک بیمارستان امام رضا(ع) فعال بوده است، اظهار داشت: دومین واحد دیابت استان در شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک,

وی ادامه داد: با راه اندازی دومین واحد دیابت استان در کلینیک ویژه شهرستان شیروان از این پس بیماران دیابتی شهرستان های فاروج و شیروان تحت پوشش خدمات این مرکز قرار خواهند گرفت.

,

عفتی زاده با بیان این که اکنون ۱۳ هزار نفر بیمار دیابتی در کل استان شناسایی شده اند، اعلام کرد: ۳ هزار بیمار دیابتی از این تعداد وابسته به انسولین هستند که در سامانه مدیریت بیماری های نادر وزارت بهداشت ثبت شده اند.

,

وی با بیان این که تمام خدمات بیماران دیابتی در این مراکز با تعرفه دولتی محاسبه می شود. افزود: بیماران دیابتی پس از شناسایی و ویزیت بیمار توسط مراکز بهداشتی، در صورت نیاز به کلینیک تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جهت دسترسی راحت تر بیماران نیز، با حمایت مسئولان شهرستان شیروان، برنامه حضور پزشکان مرتبط، متخصصان چشم، داخلی، قلب، ارولوژی علاوه بر روزهای دیگر، در روزهای شنبه و دوشنبه ویژه  ویزیت بیماران دیابت برنامه‌ریزی شده است‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه