اخبار داغ

معاون اجرایی رئیس جمهور:

۱۴۰ مصوبه سفر ریاست جمهوری در ایلام اجرایی می‌شود

۱۴۰ مصوبه سفر ریاست جمهوری در ایلام اجرایی می‌شود
منصوری در دیدار با امام جمعه ایلام گفت: تصمیمات خوبی در استان ایلام گرفته شده که ۱۰۰ مصوبه در سفر اول رییس جمهور به استان مصوب شد که بعد ۴۰ مصوبه به آن اضافه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "محسن منصوری"، معاون اجرایی رئیس جمهور در دیدار با امام جمعه ایلام گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در استان پیگیری می شود، تصمیمات خوبی در استان گرفته شده که ۱۰۰ مصوبه در سفر اول رییس جمهور به استان مصوب شد که بعد ۴۰ مصوبه به آن اضافه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود:بیش از یک هزار میلیارد تومان از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه پرداخت و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها، اعتبارات به پروژه ها تزریق می شود و همچنین مصوبات و وعده ها دولت، جزو اولویت‌های دولت است چراکه خیلی از پروژه ها پیشران توسعه هستند.

,

منصوری در ادامه گفت: اعتبار و امید مردم بزرگترین سرمایه دولت است، در همه حوزه ها دولت اتکا به دولت است که شخص رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، مصمم به خدمت هستند و به صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش، کار میدانی هستند.

,

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر در کشور از جمله در ایذه و چند شهر نشان از استیصال دشمنان دارد که جبهه استکبار باید جوابگوی منتظر اقداماتش در قبال ایران باشد.

,

منصوری تصریح کرد: ایلامحق گردن انقلاب دارد، باید در عمل مشکلات استان را بر طرف کرد همچنین در سفر دوم رئیس جمهور، پروژه های اقتصادی مردم محور در اولویت قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه