اخبار داغ

بایدن شکست حزب دموکرات در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا را پذیرفت

بایدن شکست حزب دموکرات در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا را پذیرفت
رئیس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای شکست حزب دموکرات در انتخابات مجلس نمایندگان این کشور را پذیرفت و پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای را تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع خبری اعلام کردند که در پی انتشار گزارش‌هایی درباره پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با صدور بیانیه ضمن اذعان به شکست دموکرات‌ها، پیروزی جمهوری خواهان را تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر همین اساس، رسانه‌های آمریکایی، حزب جمهوری خواه این کشور را صاحب اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان آمریکا معرفی کردند.
,
 
,
بر اساس اعلام این رسانه‌ها، جمهوری خواهان با تعدادی بین ۲۱۸ تا ۲۲۳ کرسی، صاحب اکثریت مجلس نمایندگان می‌شوند.
,
 
,
در بیانیه رئیس جمهوری آمریکا آمده است: من به «مک کارتی» رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان به خاطر کسب اکثریت مجلس نمایندگان توسط جمهوری ‌خواهان تبریک می ‌گویم و آماده همکاری با جمهوری خواهان مجلس هستم.
,
 
,
بایدن تصریح کرد: من با همه، چه جمهوری خواه و چه دموکرات که مایل به همکاری با من باشد، کار خواهم کرد تا نتیجه‌ای برای خانواده‌های کارگران به ارمغان بیاورم.
,
 
,
البته رئیس جمهور آمریکا در پایان هشدار داد که آینده آمریکا نباید دچار جنگ سیاسی و حزبی شود و مردم آمریکا از دولت می‌خواهند که برای آنها کار انجام دهد.
,
 
,
با توجه به اینکه جمهوری خواهان اکنون کنترل مجلس نمایندگان را در دست گرفته‌اند، برنامه بایدن برای دو سال باقی مانده از دولتش احتمالاً با ضربه‌های بزرگی روبرو خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه