اخبار داغ

یادداشت؛

۲۵ آبان ۶۱ یا ۲۵ آبان ۱۴۰۱ فرقی ندارد؛ اصفهانی ها در دفاع از مردم ایستاده‌اند

۲۵ آبان ۶۱ یا ۲۵ آبان ۱۴۰۱ فرقی ندارد؛ اصفهانی ها در دفاع از مردم ایستاده‌اند
مردم اصفهان نشان داده اند که با بصیرت هستند و در راه آرمان ها و ولایتمداریشان ثابت قدم بوده و نسل های مختلف این خطه از ابتدای انقلاب تا کنون همگی قهرمان، انقلابی و ولایتمدار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ اصفهان در طول تاریخ انقلاب همیشه یک پشتوانه محکم برای نظام بوده و در موقعیت های مختلف ارادت و بصیرت مردمش زبان زد بوده است و در صحنه بودن یکی از ویژگی های ممتاز مردم این استان به حساب می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,  ,

در یکی از نمونه های حماسه سازی مردم اصفهان در ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱، ۳۷۰ شهید از فرزندان این خطه بر سر دستان مردم انقلابی این استان در یک روز تشییع شد و دقیقا در همان روز نیز استان اصفهان بیشتر از هر نقطه ای دیگر در کشور اعزام به جبهه های حق علیه باطل را داشت.

,

از سال ۶۱ تا کنون نیز کمتر جریان انقلابی و بصیرتی و همچین دشمن شناسی را می بینیم که اصفهانی در آن پیش قدم نبوده باشند و لبیک آن ها در اجرای فرامین مقام معظم رهبری همیشه بلند است.

,

شب گذشته در حالی که در و دیوار این شهر تداعی گر ۲۵ آبان سال ۶۱ را داشت و مردم اصفهان بر رشادت های جوانان خود در این روز می بالیدند اغتشاشگران , گروهک های تجزیه طلب تکفیری و برخی کشورهای غربی بار دیگر نقاب ها را از چهره کنار زدند و دو نفر موتور سوار با سلاح جنگی مدافعان امنیتی که برای تامین امنیت مردم ایستاده بودند را به رگبار بستند.

,

این فاجعه تروریستی منجر به شهادت دو نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد؛ بدون شک ایجاد ناامنی و تضعیف کردن نیروهای امنیتی، ایجاد هرج و مرز و ناامنی و از بین بردن امنیت بخشی از اهداف اغتشاشگران از این اقدام است اما در این میان کمرنگ کردن روز پرافتخار مردم اصفهان در ۲۵ ابان یکی از اهداف دیگر ان هاست.

,

اما مردم اصفهان نشان داده اند که با بصیرت هستند و در راه آرمان ها و ولایتمداریشان ثابت قدم بوده و نسل های مختلف این خطه از ابتدای انقلاب تا کنون همگی قهرمان، انقلابی و ولایتمدار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه