اخبار داغ

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خبر داد:

اشتغالزایی ۳۸ هزار نفر در طرح‌های بنیاد برکت خراسان جنوبی

اشتغالزایی ۳۸ هزار نفر در طرح‌های بنیاد برکت خراسان جنوبی
موسوی گفت: طرح‌های بنیاد برکت در خراسان جنوبی تاکنون برای بیش از ۳۸ هزار نفر شغل ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل خاورستان، سید مجتبی موسوی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌های اشتغال هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها در سه قالب طرح‌های بنگاه محور، اجتماع محور، تسهیلات محور و مشارکت مدنی است.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷۴ طرح عمرانی و زیربنایی به ارزش ۸۰ میلیارد تومان اجرا شده است، گفت: ساخت ۷۲ مدرسه، ۲۲ مسجد، ۳۱۸باب مسکن محرومان، تکمیل بیمارستان حوزه علمیه، آبرسانی حسینیه خانی آلن و ساخت سالن ورزشی از اقدامات بنیاد برکت در استان بوده است.

,

موسوی در خصوص برنامه‌های در دست اجرای این نهاد نیز بیان کرد: پایدارسازی اشتغال ایجاد شده با ایجاد و تکمیل زنجیره تولید طرح‌های اشتغالزایی، کمک به توسعه و تقویت بازاریابی و فروش محصولات طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده و اجرای ۱۲۷ پروژه عمرانی و زیربنایی از جمله این اقدامات است.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی همچنین تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اقدام تا پایان سال ۱۴۰۲، اجرای ۳۰۵۰ طرح اقتصادی اجتماع محور و تدوین سند توسعه شهرستان نهبندان و اجرای طرح پیشرفت و آبادانی آن را از جمله برنامه‌های آتی بنیاد برکت در استان برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه