اخبار داغ

در آستانه هفته بسیج؛

دیدار فرماندهان و جمعی از بسیجیان کرمانشاهی با آیت الله علما + تصاویر

دیدار فرماندهان و جمعی از بسیجیان کرمانشاهی با آیت الله علما + تصاویر
در آستانه هفته بسیج جمعی از فرماندهان و بسیجیان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز،در آستانه هفته بسیج فرماندهان و بسیجیان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

آیت الله مصطفی علما در این دیدار به سرچشمه تشکیل بسیج در تاریخ اسلام و تعالیم دینی در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی هستند و نقش مجموعه بسیج برای همراهی این قشر تاثیر گذار با اهداف نظام اسلامی بسیار پر رنگ است.

,

نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  همچنین مدیریت جهادی در تاریخ اسلام تا انقلاب اسلامی ایران را تببین کرد.

,

سردار بهمن ریحانی هم در این دیدار ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برای دیدار با بسیجیان  در آستانه هفته مبارک بسیج، این شجره طیبه را در تاریخ این آب و خاک، پیشرو و قدرتمند دانست و اظهار داشت:   بسیج به قشر خاصی تعلق نداشته و اکنون یک تفکر جهادی است که جوانان عزتمند به وسیله آن خود را به عنوان الگوی عملی ملت های آزادی خواه دنیا معرفی کرده اند.

,

در این دیدار، تعدادی از فرماندهان نظامی، شواری تامین استان و بسیجیان جهادگر سپاه ناحیه کرمانشاه حضور چشم گیری داشتند.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه