اخبار داغ

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

مهمتر از نتیجه رویداد، شناسایی ظرفیت‌ها است/ ایده خلاق بزرگترین دستاورد رویداد دیجیتال

مهمتر از نتیجه رویداد، شناسایی ظرفیت‌ها است/ ایده خلاق بزرگترین دستاورد رویداد دیجیتال
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در رویداد دیجیتال بسیج بیشترین تمرکز به خط پایان معطوف شده این روند خوب اما کامل نیست چراکه مهمتر از نتیجه جشنواره شناسایی ظرفیتهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در گفتگو با خبرنگار گلستان ما؛ از دست اندرکاران رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خواست نسبت به شناسایی ظرفیت‌های جوانان مبادرت کنند و اظهار کرد: در جشنواره ها بیشترین تمرکز به خط پایان معطوف شده این روند خوب اما کامل نیست چراکه مهمتر از نتیجه جشنواره شناسایی ظرفیتهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان چهارمین رویداد تخصصی تولیدمحتوا بسیج اظهار کرد: در جنگ رسانه‌ای امروز کشوری در دنیا می‌تواند با اقتدار به اهداف‌اش دست پیدا کند که در حوزه رسانه حرفی برای گفتن داشته باشد.

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه سرویسهای اطلاعاتی جهان دست به دست هم دادند تا بتوانند با ارزشهای انقلابی اسلامی و دینی مقابله کنند. وظیفه ما کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص است که سربازان خط مقدم جبهه جنگ رسانه ای با دشمن باشند.

,

منتظری؛ برگزاری این رویداد را گامی ارزشمند و موثر برشمرد و افزود: باید افرادی را پرورش دهیم تا بتوانند بار سنگین این مسئولین را با سلاح تخصص و تعهد برعهده بگیرند.

,

وی این رویداد را امیدوار کننده خواند و گفت: ایده های نو، خلاق و اثربخش در این رویداد به چشم میخورد و امیدوارم پایان آن گام موثری برای رسیدن به اهداف بلند این سرزمین باشد.

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی؛ جوانان را به مانند گنج‌هایی دانست که برگزاری چنین رویدادهایی در شناسایی آنان موثر است و البته باید بازار مصرفی برای تولیدات آنان در نظر گرفته شود.

,

منتظری توضیح داد: نگاه یک تولید کننده در حوزه رسانه یا محتوا معطوف به چتر حمایتی مسئولان است از اینرو لازم است نشستی با حضور استاندار،نمایندگان و مدیران برگزار شود و هر مدیری موظف باشد از خروجی های این رویداد متناسب با ماموریت خودش استفاده کند.

,

این نماینده مجلس اضافه کرد: ما در مجلس طرحی به نام اقتصاد فرهنگ و حمایت از صنایع خلاق فرهنگی داریم که یکی از مصادیق آن همین رویدادی است که شاهد آن هستیم این طرح مراحل پایینی خود را طی میکند که درصورت  تبدیل  به قانون شدن بساری  از دغدغه این نسل پاسخ داده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه