اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در خراسان جنوبی/خدمات رسانی بسیج سازندگی به ۴۶۳ منطقه محروم

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در خراسان جنوبی/خدمات رسانی بسیج سازندگی به ۴۶۳ منطقه محروم
هنری از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این رزمایش از امروز در شهرستان سربیشه آغاز شده و تا ۱۵ روز ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری برنامه های هفته بسیج ۱۴۰۱، اظهار کرد: شعار هفته بسیج امسال” بسیج خدمتگزار ملت”،است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: در گام دوم انقلاب تمام مردم بسیجی شناخته شده اند و رویکرد نگاه نظام،انقلاب و بسیج بر استفاده از تمام ظرفیت ها است.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مسیرهای جذب جوانان و انقلاب نگاه خدمت رسانی است، بیان کرد:در برنامه ها برای خدمت رسانی از ظرفیت مردم استفاده می شود.

,

هنری از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور از امروز خبر داد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی یک هفته بسیج سازندگی برگزار شد.

,

وی اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ از امروز در استان، شهرستان سربیشه، آغاز و تا ۱۵ روز در تمام استان ادامه دارد.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۷۷۳ گروه جهادی در این رزمایش فعالیت خواهند کرد، گفت: ۸۳۰۰ جهادگر خراسان جنوبی در ۴۶۳ نقطه هدف شناسایی و برنامه ریزی شده خدمات رسانی خواهند داشت.

,

هنری افزود: فعالیت جهادگران در عرصه های عمرانی، فرهنگی آموزشی، کشاورزی، فنی مهارتی، خدمات مومنانه و دامپزشکی تعریف شده است.

,

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد جهادگران برادر و مابقی خواهران هستند، گفت: افتتاح طرح های عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی نیز طی هفته بسیج انجام می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: طی هفته بسیج ۴۲ طرح عمرانی با ۲۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح برنامه ریزی شده که شامل پروژه های آبرسانی روستایی، آب کشاورزی، اصلاح شبکه، مسکن محرومان، آسفالت جاده های بین مزارع، پاسگاه های انتظامی و پایگاه های بسیج، قنات و پروژه های فرهنگی آموزشی می شود.

,

هنری به افتتاح طرح های اشتغالزایی تسهیلات تبصره ۱۶ و صندوق های قرض الحسنه بسیج اشاره و بیان کرد: ۳۳۱ کارگاه با ۵۶۹ اشتغال و اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال افتتاح می شود.

,

وی از برگزاری همایش ملی طلایه داران در ۶ استان کشور از جمله خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این همایش ۸ آذر ماه با حضور دو هزار تولید کننده، راهبر شغلی و تسهیلگر و با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حسینیه جماران برگزار می شود.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه توانمندی اشتغال نیز در حاشیه این همایش برپا و از ۵۰ فعال عرصه اقتصاد مقاومتی نیز تقدیر میشود.

,

هنری خاطرنشان کرد: در ادامه نمایشگاه های اقتصاد به توان مردم از ابتدای آذر ماه نمایشگاه تولیدات روستایی در میدان ابوذر برپا و تا پایان هفته بعد ادامه خواهد داشت که در این نمایشگاه ۹۰ تولید کننده تولیداتشان را جهت فروش عرضه می کنند.

,

وی عنوان کرد: طی یکسال گذشته ۸۸ نمایشگاه شهرستانی، استانی و ملی از تولیدات روستایی برگزار شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی به طرح بسیج آبرسانی اشاره و بیان کرد: در این راستا با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۲۵ مجتمع آبرسانی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان طی ۳۰ ماه اجرا و ۱۱۰ روستای استان از نعمت آب شرب برخورار خواهند شد.

,

هنری افزود: مجتمع های جهاد آبرسانی دارای پیشرفت فیزیکی ۳۸ درصدی است و برای فاز دوم با همکاری آبفای استان ۳۷۵ روستا شناسایی شده که پیش بینی میشود ان شاءالله طی سه سال آینده آبرسانی به تمام روستاهای استان انجام شود.

,

وی اظهار کرد: از محل قیر رایگان نیز ۱۲۳ پروژه با ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در حوزه پروژه های عمرانی ۳۵۲ پروژه با اعتبار بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

,

هنری در مورد جهاد روشنایی، عنوان کرد: ایجاد چهار هزار طرح نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی در استان در برنامه است.

,

وی به فعالیت گروه های جهادی طی یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت ۲۱۸۹ اردوی جهادی برگزار شده که ۲۶ هزار جهادگر خدماتی به ارزش ۱۴۶ میلیارد ریال ارائه کردند.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی به برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران ۱۳ شهریور ماه در شهرستان فردوس اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه با مشارکت ۲۵۰۰ جهادگر و رونمایی از کتاب دوباره فردوس همراه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه