اخبار داغ

اکران مردمی فیلم سینمایی سوییپر به زودی

اکران مردمی فیلم سینمایی سوییپر به زودی
فیلم سینمایی «سوییپر» به تهیه‌کنندگی مشترک امین شجاعی و علی میرزاده و کارگردانی امین شجاعی، هم‌زمان با نزدیک شدن به آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال برای نخستین بار توسط سامانه اکران مردمی عمار اکران خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلم سینمایی سوییپر که در ژانر کودک و نوجوان تولید شده، در استان کرمان جلوی دوربین رفته است و چهار بازیگر اصلی نوجوان فیلم از بین ۴۰۰ بازیگر نوجوان در این استان کشف و استعدادیابی شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این فیلم که تم فوتبالی دارد به موضوع مهم حمایت از تولید ملی می‌پردازد.
,
در خلاصه داستان فیلم «سوییپر» آمده: محمدرضا بازیکن تیم فوتسال نوجوانان یکی از شهرستان‌های استان کرمان است. با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های ورزشی، تیمشان از بین می‌رود. در همین ایام مشکلی برای برادر یکی از دوستانش که کشاورز است، پیش می‌آید. محمدرضا با کمک هم‌تیمی‌های خود تلاش می‌کنند تا چالش به وجود آمده را حل کند.
,
همزمان با آغاز اکران این فیلم سینمایی از پوستر آن نیز رونمایی شد.
,
فیلم سینمایی «سوییپر» آخرین نقش آفرینی مرحوم علی سلیمانی در مقام بازیگر است و عزت‌الله رمضانی، علی‌محمد رادمنش، صالح شجاعی، پارسا کاربخش، مهرشاد قادری، یاسین علیزاده از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
,
«سوییپر» از آثار منتخب سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و یکی از نامزدهای فانوس بهترین فیلم بلند داستانی دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه