اخبار داغ

رئیس سازمان انرژی اتمی:

حل معضل زباله سراوان با فناوری هسته ای/ فناوری هسته‌ای پیشران در توسعه است

حل معضل زباله سراوان با فناوری هسته ای/ فناوری هسته‌ای پیشران در توسعه است
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فناوری هسته ای پیشران در توسعه است، گفت: مسئله زیست محیطی سراوان قابلیت حل با فناوری هسته‌ای دارد و این مهم با عزم مسئولان استانی و همکاری مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان تحقق می‌پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ۸دی، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان در رشت با اشاره به حوادث اخیر، اظهار کرد: کینه ورزی ها و دشمنی‌های استکبار حتی یک لحظه سبب نخواهد شد تا ایران اسلامی از مسیر توسعه و پیشرفت باز بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با اشاره به پیشرفت‌های نظام اسلامی در بخش‌های مختلف افزود: پیشرفت‌های علمی و فناورانه ایران اسلامی عرصه را برای دشمن تنگ کرده و موجب عصبانیت آنها شده است.
,
 
,
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فناوری هسته‌ای پیشران در توسعه است، گفت: انرژی هسته‌ای را به گونه‌ای تعریف کردند که به بمب اتم خلاصه شود اما در حالی که انرژی هسته‌ای می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کند.
,
 
,
اسلامی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای شکافنده علم در فناوری‌های مختلف است، اضافه کرد: فناوری هسته‌ای تأثیرات مستقیمی در زندگی مردم و اقتصاد و پیشرفت دارد که نباید مورد غفلت واقع شود.
,
 
,
معاون رئیس جمهور با اشاره به آغاز به کار فعالیت مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان بیان کرد: این مجتمع می‌تواند به یکی از مراکز علوم و فنون هسته‌ای تبدیل شود.
,
 
,
وی ادامه داد: پرتودهی مواد پزشکی، هسته‌ای و مواد غذایی در مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی انرژی اتمی در گیلان انجام خواهد شد.
,
 
,
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مسئله پسماند سراوان و زیست محیطی گیلان، اضافه کرد: مسئله زیست محیطی سراوان قابلیت حل با فناوری هسته‌ای دارد و این مهم با عزم مسئولان استانی و همکاری مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان تحقق می‌پذیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه