اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرچشمه تأکید کرد؛

لزوم توجه به «جهاد تبیین» در حوزه تولید محتوا دیجیتال

لزوم توجه به «جهاد تبیین» در حوزه تولید محتوا دیجیتال
کرمی‌نژاد گفت: نسل‌هایی با انقلاب هستند که بسیاری از مسائل را نمی‌دانند و با توجه به اینکه در زمان فعلی که دنیا رسانه دیجیتال و فضای مجازی است، یکی از ابزار در زمینه جهاد تبیین استفاده از ظرفیت رسانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالرضا کرمی نژاد در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات سال‌های اخیر خود خطاب به جوانان و آحاد امت اسلامی تأکید داشته اند که به عرصه جهاد تبیین وارد شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرچشمه ادامه داد: نسل هایی با انقلاب هستند که بسیاری از مسائل را نمی دانند و با توجه به اینکه در زمان فعلی که دنیا رسانه دیجیتال و فضای مجازی است، یکی از ابزار در زمینه جهاد تبیین استفاده از ظرفیت رسانه است.

وی بیان کرد: برخی از افراد در بستر فضای مجازی هدفمند محتواهایی تولید می کنند تا مخاطبین خود را از نظام دور کنند؛ اما زمانی که ما به سمت تولید محتوا دیجیتال با هدف جهاد تبیین و پیروزی حرکت کنیم، قطعا سپر دفاعی برای کسانی که وارد فضای مجازی می شوند ایجاد خواهیم کرد و افراد در این شرایط می توانند نکات خوب و دقیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

کرمی نژاد با تأکید بر اینکه مسئولان جهاد تبیین را باید مد نظر قرار دهند، اظهار کرد: کسی که در فضای مجازی تولید محتوا می کند و کسی که از این محتوا و فضا حمایت می کند، باید دید باز نسبت به فعالیت فرهنگی داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرچشمه ضمن اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: با اطلاع از محتوا و اطلاعات در فضای مجازی، قطعا می توانیم در جهاد تبیین پیروز و موفق شویم و مسئولان باید به فضای مجازی اهمیت دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه