اخبار داغ

بدون برگزاری انتخابات و با اعلام فدراسیون جهانی؛

تمدید ریاست جانی اینفانتینو بر فیفا به مدت ۴ سال دیگر/ ریاست بی‌رقیب بر فوتبال در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲

تمدید ریاست جانی اینفانتینو بر فیفا به مدت ۴ سال دیگر/ ریاست بی‌رقیب بر فوتبال در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲
جانی اینفانتینو به علت عدم کاندیداتوری شخص دیگری به مدت ۴ سال ریاست فیفا را برعهده خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیفا اعلام کرد اینفانتینو که حمایت گسترده ای از کنفدراسیون ها و فدراسیون های ملی دریافت کرده است، تنها نامزد پست انتخابات ریاست فیفا بوده است و به همین خاطر او برای چهار سال دیگر در این سمت باقی می‌ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اینفانتینو ۵۲ ساله، در ماه گذشته مبارزات انتخاباتی شدیدی انجام داد و موقعیت خود را به طور قابل توجهی تثبیت کرد. او در کنگره فیفا در ماه مارس در رواندا برای سومین دوره به عنوان رئیس فیفا انتخاب خواهد شد.
,
 
,
اینفانتینو در سال ۲۰۱۶ در یک دوره اولیه سه ساله، به جای سپ بلاتر ریاست فیفا را به دست آورد و در سال ۲۰۱۹ مجدداً انتخاب شد.
,
 
,
اینفانتینو در بیانیه‌ای گفت: می‌خواهم تشکر بزرگ خود را برای بیش از ۲۰۰ عضو فیفا و هر شش کنفدراسیونی که از من حمایت کردند ابراز کنم. من احساس فروتنی و افتخار می‌کنم که می‌توانم در چهار سال آینده به جامعه جهانی فوتبال خدمت کنم.
,
 
,
این مقام سوئیسی پس از حذف علی بن حسین شاهزاده اردن و ژروم شامپاین فرانسوی، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از بحرین را در دور نهایی انتخابات سال ۲۰۱۶ فیفا شکست داد.
,
 
,
از زمان تصدی این سمت، او بر گسترش جام جهانی به ۴۸ تیم در سال ۲۰۲۶ نظارت داشته است. این مسابقات به میزبانی مشترک کانادا، مکزیک و ایالات متحده برگزار خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه