اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بسیج میدان تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها است/حمایت بسیج از توانمندی های جوانان در تولید محتوای دیجیتال

بسیج میدان تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها است/حمایت بسیج از توانمندی های جوانان در تولید محتوای دیجیتال
گودرزی گفت: برای حمایت از تیم ها و همچنین توانمند کردن بسیجیانی که در این عرصه فعالیت می کنند برنامه داریم و با تکیه بر همین نوجوانان و جوانان نهضت تولید محتوا در فضای مجازی را راه اندازی می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز(جمعه) در آیین اختتامیه چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور جوانان و نوجوانان زیادی امروز دل در گرو انقلاب و فعالیت های انقلابی دارند و در قالب بسیج برای دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بسیج امروز به میدانی برای بروز توانمندی ها و ظرفیت های عظیم جوانان و نوجوانان تبدیل شده و بسیجیان با حضور در میدان ها تهدیدات را با فرصت تبدیل می کنند و به وضوح این مسئله را در حوادث چند سال گذشته همچون زلزله، سیل، کرونا و سایر عرصه ها می بینیم.

,

سرهنگ گودرزی ادامه داد: امروز با توجه به اهمیت فضای مجازی و رسانه و راه انداختن جنگ شناختی توسط دشمن برای انحراف جوانان از مسیر پیشرفت و سعادت بسیجیان با انگیزه ، هوشمندی و هنرمندانه در این عرصه ورود پیدا کرده اند و به فضل الهی و تلاش های جهادی، بسیجیان فضای مجازی را به میدانی به نفع ارزش های انقلاب اسلامی تبدیل خواهند کرد.

,

وی تأکید کرد: تولید محتوای اثرگذار در فضای مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ابزار تحقق جهاد تبیین محسوب می شود و بسیج در این راستا برنامه دارد که یکی از آنها رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از شرکت کنندگان در پنجمین دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: خوشبختانه سطح رقابت تیم های شرکت کننده امسال در این رویداد در سطح استان قابل قبول بود و شاهد سرعت، کیفیت، خلاقیت و توانمندی تیم ها بودیم و این نشان از ظرفیت های عظیم نوجوانان دارد که باید حمایت شوند.

,

وی افزود: برای حمایت از تیم ها و همچنین توانمند کردن بسیجیانی که در این عرصه فعالیت می کنند برنامه داریم و با تکیه بر همین نوجوانان و جوانان نهضت تولید محتوا در فضای مجازی را راه اندازی می کنیم.

,

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج با هدف شناسایی و حمایت از تولیدکنندگان انیمیشن، بازی و نرم افزار در سطح استان مرکزی همزمان با سراسر کشور با حضور تیم های شهرستانی برگزار شد که اختتامیه آن امروز نیز انجام شد و با نظرات تخصصی هیئت داوران در بخش پویا نمایی تیم های محلات، ساوه و دلیجان به ترتیب عناوین برتر را کسب کردند و تیم های دیگر شایسته تقدیر شدند و برگزیدگان مجوز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه