اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی:

جهاد تبیین باید در دستور کار همه افراد قرار گیرد

جهاد تبیین باید در دستور کار همه افراد قرار گیرد
نظری با اشاره به اینکه جهاد تبیین باید در دستور کار همه افراد قرار گیرد گفت: امروز روز امتحان است سکوت خیانت به خون شهدا است، رهبر معظم انقلاب دستور جهاد تبیین دادند اگر اجرا نکنیم در مسلمان بودن خودمان باید شک کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری و به حرمت خون پاک شهیدان باقدرت در مقابل استکبار ایستاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی گفت: امروز در حوزه دفاعی به درجه‌ای رسیدیم که دشمنان جرات ندارند علیه ما اقدامی انجام دهند در قضیه راهپیمایی اربعین اغتشاش ایجاد کردند تا از سیل جمعیت کاسته شود اما با حضورگسترده مردم مواجه شدند و شکست سنگینی برای دشمنان بود.

,

نظری بیان کرد: در طول ۴۳ مخصوصا در یک سال اخیر نه بزرگی به زیادی خواهی استکبار گفته شد و همواره در مقابل استکبار ایستادگی کردیم.

,

معاون سیاسی استاندار گفت: آمریکا داعش را ایجاد کرد که به سمت ما حمله کند نه تنها ما اجازه ورود ندادیم بلکه سوریه را نیز نجات دادیم.

,

 وی اظهار کرد: موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب باید برای جوانان بیان شود از تمام زحمات که کشیده شده و خون هایی پاکی که ریخته شده است که هر کدام برای ما تابلو افتخار است باید برای جوانان و نوجوانان بازگو شود.

,

نظری گفت: شروع انقلاب از استان مرکزی بوده روحانیت سردمدار بوده و باید بماند و از ظرفیت ائمه جمعه و روحانیت برای پیشبرد امور استفاده شود.

,

 معاون استاندار بیان کرد: امروز روز امتحان است سکوت خیانت به خون شهدا است کشور ما کشور امام زمان(عج) است  ما متعلق به خودمان نیستیم متعلق به انقلابیم، رهبر معظم انقلاب دستور جهاد تبیین دادند اگر اجرا نکنیم در مسلمان بودن خودمان باید شک کنیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین حربه دشمن در ذهن خام خودشان  تجزیه ایران است جوانان مرعوب که بعضاً در کف خیابان هستند اطلاعی از هدف واهی  دشمن ندارند  ما وظیفه‌داریم تبیین کنیم و حتی هرکدام از ما یک و یا دو نفر را از اهداف دشمنان آگاه کنیم جهاد تبیین را انجام داده‌ایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه