اخبار داغ

رئیس هیئت تیراندازی استان مطرح کرد؛

"مالک اشتر"، تنها سالن تیراندازی در استان البرز

"مالک اشتر"، تنها سالن تیراندازی در استان البرز
خالقی گفت: استان البرز در حال حاضر تنها یک سالن تیراندازی فعال به نام مالک اشتر در مهرشهر کرج دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خالقی رئیس هیئت تیراندازی استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در ورزش تیراندازی، امکانات ساختاری بسیار ضعیف است به گونه ای که علاقمندان از کلیه شهرستان ها باید به کرج بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: اداره آموزش و پرورش استان سالنی برای تیراندازی داشت که در حال حاضر تعطیل است و استان البرز تنها یک سالن تیراندازی فعال (مالک اشتر) دارد.
,
 
,
خالقی افزود: با رئیس فدراسیون صحبت کردیم و قرار شد که یک سالن ۳۰ خط برای ورزش تیراندازی در البرز تا سال جدید تاسیس کنیم و با جلسه ای که با مسئولین استانی برگزار می شود، بحث این سالن نهایی شود.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: با راه اندازی این سالن می توانیم مسابقات داخلی استان و هم میزبانی مسابقات لیگ کشوری را انجام دهیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه ضعف در زیرساخت ها، مشکلاتی را برای ورزش تیراندازی در استان ایجاد کرده است، گفت: با توجه به امکانات پایین در البرز بحث آموزش و تمرین تیراندازی را نداریم.
,
 
,
خالقی ادامه داد: با شهرداری صحبت کردیم که یک سالن تیراندازی ۵ خط که از دور خارج شده است را برای احیا در اختیار ما قرار دهد و درصدد فعال کردن سالن تیراندازی آموزش و پرورش نیز هستیم.
,
 
,
این مسئول افزود: جلسه ای با مسئول تربیت بدنی سپاه استان برگزار کردم و قرار شد، سالنی ۱۰ خطی را برای ورزش تیراندازی ویژه بسیجیان تاسیس کنیم.
,
 
,
وی تاکید کرد: در شهرستان ها نیز به دنبال تاسیس سالن هایی با ۵ خط برای ورزش تیراندازی هستیم که امورات شان در خصوص این ورزش را در شهر خود تامین کنند.
,
 
,
خالقی گفت: این ورزش توصیه شده دین و پیامبر ماست و به عنوان یک فرد موظف هستیم که این ورزش را توسعه و ترویج کنیم. 
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه شناسایی استعدادها و آموزش دو هدف اصلی ما در ورزش تیراندازی است، ادامه داد: در برنامه کوتاه مدتی که شروع کرده ایم، سه گروه هدف شامل دانش آموزان، دانشجویان و بسیجیان داریم. قرار است که در کرج استارت کار زده شود و بعد در کل استان فراگیر شود، چون استان البرز استعداد زیادی در تیراندازی دارد. در المپیاد دانش آموزی نفر دوم در دختران و در آقایان هم دو نفر چهارم و پنجم در کشور داشتیم. 
,
 
,
وی گفت: چهار تیم شامل تپانچه خواهران و آقایان و تفنگ مردان و زنان را در لیگ کشوری از البرز داریم. 
,
 
,
خالقی با اشاره به ایتکه استان ما در لیگ کشوری جزء استان هایی است که در همه رشته ها فعالیت می کند، گفت: البرز استعدادهای خوبی دارد، ورزشکاری را داریم که کمتر از یکسال در این رشته فعالیت می کند و ۲۵ امتیاز زیر رکورد کشور را با ۱۲ سال می زند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: رضا قره قوزلو، قهرمان بسیج کشور در رشته تپانچه از استان البرز هستند؛ این نشان می دهد که بحث امکانات و سخت افزاری را باید افزایش دهیم تا بتوانیم البرز را به جایگاهی که لازم است در تیراندازی کشور برسانیم. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه