اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد؛

از ویزیت رایگان بیماران تا افتتاح غرفه صنایع دستی کارآفرینان بسیجی/ بیش از ۹۵ برنامه متنوع ویژه هفته بسیج در طرقبه شاندیز اجرا می شود

از ویزیت رایگان بیماران تا افتتاح غرفه صنایع دستی کارآفرینان بسیجی/ بیش از ۹۵ برنامه متنوع ویژه هفته بسیج در طرقبه شاندیز اجرا می شود
پسندیده گفت: در طول هفته بسیج در شهرستان طرقبه شاندیز بیش از ۹۵ عنوان برنامه متنوع با محوریت جهاد تبین در قالب فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، روح الله پسندیده در گفت‌وگو با صبح توس در طرقبه شاندیز با اشاره به فرارسیدن هفته پربرکت بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت و شهدای مظلوم بسیجی که در این ایام در راستای دفاع از ناموس و امنیت مردم به شهادت رسیدند، بیان کرد: قطعاً دشمنان این مرز و بوم و فریب خوردگان داخلی نمی‌توانند خللی در اراده و ایستادگی مردم در مقابل فتنه گران و دشمنان این نظام به وجود آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
وی تصریح کرد: مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی با روحیه بسیجی و بصیرت والای خودشان همچون گذشته بساط فتنه‌گران را درهم می پیچند و امید آنانی را که برای جدایی این ملت از امام و آرمان های شهدا و انقلابشان تلاش می‌کنند ناامید و مایوس خواهند کرد.
,
 
,
 فرمانده سپاه طرقبه شاندیز با اشاره به شعار امسال هفته بسیج که با عنوان "بسیج خدمتگزار ملت ایران" نامگذاری شده است، اظهار کرد: در راستای روحیه خدمت رسانی بسیج،  در هفته پربرکت بسیج که از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذرماه ادامه دارد بیش از ۹۵ عنوان برنامه متنوع با محوریت جهاد تبین در سطح شهرستان طرقبه شاندیز برگزار خواهد شد.
,
 
,
, ,

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج سازندگی شهرستان در قالب ۹۰ گروه جهادی در گذشته و حال، بیان کرد: بهره برداری از چند طرح در هفته بسیج از جمله بهسازی در چندین مدرسه، بازسازی خانه معسرین، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح غرفه صنایع دستی و ارائه محصولات کارآفرینان بسیجی، توزیع لوازم التحریر و بسته های معیشتی، اهدای کمک جهیزیه به خانواده های نیازمند و کم برخوردار در سطح شهرستان طرقبه شاندیز از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده بسیج سازندگی سپاه طرقبه شاندیز در طول هفته پربرکت بسیج است.

,

پسندیده ضمن اشاره به افتتاح پایگاه تخصصی عفاف و حجاب در شهرستان، اظهار کرد: برگزاری بیش از ۴ یادواره شهید و بزرگداشت شهدای حملات تروریستی اخیر و شهدا امنیت، اجرای مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، شروع طرح مطالعاتی با موضوع جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب نیز از جمله برنامه های هفته بسیج در طرقبه شاندیز است.

,

وی افزود: مسابقه کتابخوانی ویژه دانش آموزان و نوجوانان، برگزاری پیاده روی خانوادگی، اختتامیه مسابقات ورزشی با عنوان" لیگ مثبت انرژی" ویژه دانش آموزان دختر و پسر شهرستان طرقبه شاندیز که از هفته بسیج دانش آموزی آغاز شده است از دیگر برنامه های جذاب برای دانش آموزان شهرستان در طول هفته بسیج خواهد بود.

,

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز تاکید کرد: در راستای خدمت رسانی بیشتر ادارات به مردم، حضور تیم‌های تخصصی بسیج ادارات در قالب دهگردشی و رفع مشکلات مردم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج شهرستان است، عطر افشانی گلزار شهدا، پیاده روی بزرگ خانوادگی، میقات الصالحین و حضور حلقات صالحین بسیج در نماز دشمن شکن جمعه نیز در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به برگزاری نمایش اقتدار بسیجیان در پنجم آذرماه، بیان کرد: تقدیر از جهادگران و کارآفرینان بسیجی، تجلیل از فعالان علمی و نخبگان بسیجی، ورزشکاران، فرماندهان، پیشکسوتان بسیجی و برگزیدگان اقشار بسیج از دیگر برنامه‌های مهم گرامیداشت هفته بسیج در طرقبه شاندیز است.

,

پسندیده خاطر نشان کرد: اجرای گشت های رضویون، اکران فیلم، برگزاری نشست های بصیرتی در قالب جهاد تبیین، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان هم از برنامه های مشترک در سطح پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان طرقبه شاندیز در طول هفته بسیج خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه