اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای ۲ هزار برنامه طی هفته بسیج در خراسان جنوبی/ پاسخ محکم و کوبنده به ایادی استکبار و مزدوران داخلی می دهیم

اجرای ۲ هزار برنامه طی هفته بسیج در خراسان جنوبی/ پاسخ محکم و کوبنده به ایادی استکبار و مزدوران داخلی می دهیم
سردار مهدوی گفت: به حول قوه الهی در آغاز چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج با ۴۳ سرفصل در عرصه های مختلف و بالغ بر ۲ هزار برنامه در سطح استان توسط بسیجیان دلاور و سلحشور خطه خراسان جنوبی در خدمت مردم شریف و ولایت مدار استان خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ضمن تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: امسال در حالی به استقبال گرامیداشت هفته بسیج میرویم که دشمن زبون و مستاصل که در هیچ عرصه ای توان مقابله با جمهوری اسلامی را نداشته به تزویر روی آورده و جنگ احزاب و تمامی قوا در صدد اخلال در حوزه داخلی کشور می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی با بیان اینکه ما امروز در فرآیند جهانی هستیم، افزود: در تقابل دو فرآیند جهانی ارزشهای اسلامی که منادی پرچم دار معنویت، عدالت، اخلاق، کرامت انسانی و برای دفاع از محرومین و مستضعفان جهان قدرت سازی میکند و فرآیند بعدی ارزشهای آمریکایی که در برابر عدالت می ایستد و مروج نابرابری و تحقیر ملتها و اشاعه دهنده فساد اخلاقی و پوچ گرایی و بی هویتی انسانها و ملتها است.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون در گام دوم انقلاب و فرآیند بزرگ جهانی با دستاوردهای بزرگ و خیره کننده توسط فرزندان انقلابی ایران قوی در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و زیرساختهای اساسی با پیشرفت قابل ملاحظه ای، کشور مواجه است.

,

سردار مهدوی عنوان کرد: این روند دشمن را عصبانی و به وحشت انداخته و محیط منازعه را پیچیده تر و متنوع تر و ابعاد تقابل را گسترده تر کرده است.

,

وی اظهار کرد: ما تجربه کرده ایم که همواره در سختی ها و نا ملایمات رشد نموده ایم و روی پای خودمان ایستاده ایم.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: ما همواره در سختی ها، نا ملایمات، سختی ها و چالشها رشد کرده، قوی شدیم، روی پای خودمان ایستاده و کشور را به استقلال رسانده ایم.

,

سردار مهدوی بیان کرد: میرویم تا ایران اسلامی را قویتر کنیم و امیدواریم در گام دوم انقلاب هر چه سریعتر بستری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم و در جهت بسط حاکمیت اسلام گام موثر برداریم.

,

وی خاطرنشان کرد: در این راستا توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی با سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل بهنگام را سر لوحه امور قرار داده و در جهت پیش برندگی انقلاب اسلامی با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی فعال و نقش موثری را ایفا می کند.

,

سردار مهدوی گفت: بسیج در عرصه سازندگی با ساخت مسکن روستایی، راه، قنات، چاه، ترویج کشاورزی، ترویج دامداری و در حوزه محرومیت زدایی با توزیع بسته های معیشتی در دست گیری از نیازمندان در عرصه سلامت و بهداشت خدمات پزشکی در مناطق بسیار محروم و دورافتاده و ایجاد ظرفیت هایی در عرصه پزشکی و سلامت در عرصه علمی و دانش بنیان ها و اتصال آنها به مراکز تولیدی و صنعتی که عرصه جدیدی را رقم زده و تحول اساسی در این عرصه به وجود آورده است.

,

وی افزود: در عرصه فرهنگی با هم افزایی و کمک به دستگاه های فرهنگی، آموزشی، آموزش عالی و همچنین تلاش در عرصه های فرهنگی بسط و گسترش دانش بنیان ها به صنعت، تجربه و تولید و همچنین در عرصه اقتصادی کمک به مراکز تولیدی از کندتر شدن کار و تلاش در جهت تسهیلگری و کمک به امنیت غذایی مردم در عرصه دفاعی و امنیتی پیشرفت در تولیدات دفاعی و امنیتی همواره تلاش کرده است.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: تولیدات دفاعی بازدارندگی عظیمی را در برابر دشمن زبون به وجود بیاورد و بازدارندگی ما در عرصه دفاعی توانسته است امروز بازدارندگی در منطقه ایجاد نماید و چشم طمع بسیاری از مستکبران و دشمن زبون را از سر کشور و منطقه کوتاه کند.

,

سردار مهدوی افزود: حضور میدانهای مختلف دفاعی و امنیتی از انقلاب اسلامی و امروز بسیجیان سلحشور و عزیز ما در عرصه جهاد تبیین با کمک دیگر دستگاه های فرهنگی و ادارات مختلف در جنگ نرم در مقابل توطئه های دشمن و استکبار با تمام توان ایستادگی می کنند.

,

وی بیان کرد: به حول قوه الهی در آغاز چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج با ۴۳ سرفصل در عرصه های مختلف و بالغ بر دو هزار برنامه در سطح استان توسط بسیجیان دلاور و سلحشور خطه خراسان جنوبی در خدمت مردم شریف و ولایت مدار استان خراسان جنوبی خواهیم بود.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه این روز و شبها روزهای سختی برای بسیجیان است، گفت: ان شاءالله تزویری را که دشمن طراحی کرده است مکرو مکرالله و الله خیر الماکرین حاصل شود.

,

سردار مهدوی در خصوص خواسته مردم در پاسخ و برخورد قاطع با اغتشاشگران، تصریح کرد: ان شاءالله به سمتی میرویم که پاسخ محکم و کوبنده به ایادی استکبار و مزدوران داخلی بدهیم‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه