اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی:

بهره مندی روستاییان از پزشک خانواده مستلزم تامین پزشک برای مراکز جامع سلامت است

بهره مندی روستاییان از پزشک خانواده مستلزم تامین پزشک برای مراکز جامع سلامت است
محسن رعنایی بر تامین پزشک برای مراکز جامع سلامت روستایی تاکید کرد و گفت: تعداد پزشک کافی نیز بر بهره مندی روستائیان استان از نسخه نویسی الکترونیکی موثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رعنایی، مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت:  طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع بر نسخه نویسی الکترونیک در مراکز خدمات جامع سلامت برای بهره مندی بیمه شدگان و روستائیان از سهم ارز ترجیهی مورد تاکید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت ایران سهم ارز ترجیهی دارو را در شرایطی که نسخه نویسی الکترونیکی انجام شود، می پردازد، گفت: این سازمان در حال حاضر آمادگی کامل خود را برای پرداخت سهم ارز ترجیهی دارو اعلام کرده است.

,

رعنایی ادامه داد: بهترین برنامه پیش رو این است که بیمه سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بستری را فراهم کند تا پزشکان در طرح پزشک خانواده در تمامی مراکز جامع سلامت استان نسخه نویسی الکترونیکی را انجام دهند که ساکنان روستا، نسخه  الکترونیکی داشته باشند و در نتیجه سهم ارز ترجیحی داروی آنان به صورت یارانه ای و توسط سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه