اخبار داغ

سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی خبر داد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی کتابخانه مرکزی اراک / امسال ۲۷۰میلیارد ریال به این طرح تخصیص یافته است

پیشرفت ۷۰ درصدی کتابخانه مرکزی اراک / امسال ۲۷۰میلیارد ریال به این طرح تخصیص یافته است
مهدویان پور گفت: کتابخانه مرکزی اراک در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع در هفت طبقه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال ساخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسکینه خاتون مهدیان پور سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب، با اشاره به آخرین وضعیت کتابخانه مرکزی اراک اظهار داشت: این کتابخانه از جمله طرح‌های مهم این اداره کل بوده و با توجه به استراتژیک نهاد کتابخانه‌ها، تکمیل کتابخانه این شهر در دستور کار این نهاد قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی گفت: کتابخانه مرکزی اراک در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع در هفت طبقه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال ساخت است.
,
 
,
مهدیان پور تصریح کرد:‌ عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی اراک از سال ۸۶ در شهرستان اراک آغاز شده و از سال ۹۳ عملیات عمرانی این طرح در حال انجام بوده و از سال ۹۵ تا ۹۷ عملیات عمرانی آن متوقف شده و اکنون در حال انجام است.
,
 
,
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی افزود: تاکنون ۴۸۶ میلیارد ریال منابع مالی برای کتابخانه مرکزی اراک هزینه شده و در سفر هیات دولت به استان یک هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر به این طرح اختصاص یافته‌است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات سفر هیات دولت به صورت سه ساله به کتابخانه مرکزی اراک اختصاص یافته در صورت تسریع در تزریق این اعتبارات زمینه بهره برداری از این طرح در ۶ ماه اول سال آینده فراهم می شود.
,
 
,
مهدیان پور خاطرنشان کرد: امسال ۲۷۰ میلیارد ریال منابع مالی به طرح کتابخانه مرکزی اراک تخصیص پیدا کرد که ۱۵۰ میلیارد ریال این منابع مالی تاکنون به این طرح اختصاص یافته‌است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه