اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

خنثی سازی توطئه های دشمنان نیازمند جهاد تبیین و جهاد رسانه ای است

خنثی سازی توطئه های دشمنان نیازمند جهاد تبیین و جهاد رسانه ای است
کریمی گفت: خنثی سازی توطئه های دشمنان نیازمند جهاد تبیین و جهاد رسانه ای است و اصحاب رسانه نقش مهمی در این راستا دارند و البته اصحاب رسانه ابتدا باید عملیات روانی و جنگ رسانه ای دشمنان را بشناسند و در مرحله بعدی در راستای خنثی سازی آن تلاش و جهاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست هم افزایی فعلان رسانه‌ای و فضای مجازی استان مرکزی در سالن غدیر استانداری مرکزی گفت: هفته بسیج مختص سپاه نیست و کلمه بسیج عام و فراگیر است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، هرکسی دل در گرو انقلاب، اسلام و ارزش ها دارد و در این مسیر قدم می گذارد، یک بسیجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
کریمی اظهار کرد: مبنای تفکر بسیجی، تفکر عاشورایی است، بسیج شجره طیبه، درخت تناور و پرثمر و مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهدای گمنام و معراج اندیشه پاک اسلامی است.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز در کشور شاهد جنگ جهانی هستیم، جنگی که استکبار با همه ظرفیت های خود به میدان آمده و یک جنگ ترکیبی با تمام توان شکل داده است.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: رهبر معظم انقلاب خطر این جنگ را از  یک سال قبل گوشزد کردند و برای مقابله با این جنگ، جهاد تبیین را مطرح کردند.
,
 
,
وی بیان کرد: برای اینکه نسل جوان جامعه نسلی که ذهن ها آنها خالی است و متاسفانه دشمنان روی این اذهان اثر گذاشته‌اند، باید دستاوردهای انقلاب اسلامی قبل و بعد از انقلاب بیش از پیش به جامعه تبیین شود.
,
 
,
کریمی اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی نظام بین المللی را تحت تاثیر قرار داد و بنا به فرموده امام راحل، انفجار نور بود و این نور بنا است ظلمت را از جهان برچیند.
,
 
,
وی یادآور شد: امام راحل با بهره گیری از همه تجارب، انقلاب اسلامی را بنا کرد و دشمن برای نابود ساختن، انحراف و بیراه کشاندن انقلاب همه تلاش خود را به کار گرفته و بسیاری از مسایل امروز جامعه به دلیل نپرداختن جدی به موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته است.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله گفت: جنگ ترکیبی دشمن ویژگی مهمی که دارد تمام توان و ظرفیت های دشمنان در کنار یکدیگر قرار گرفته و به همین جهت اثرگذار هستند و از این قرار است مسئله ای به نام حجاب که همه روی آن حساس هستند را مطرح می کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: پیچیدگی و ابهام از دیگر ویژگی های جنگ ترکیبی دشمن است و به همین جهت جایگاه حقایق و واقعیت ها را جابه جا می کند و به طور مثال واقعیت رژیم پهلوی را با دروغ سازی وارونه نشان می دهد و دشمن ذهن جوانان را نسبت به اتفاقات انقلاب اسلامی تخریب می کند.
,
 
,
کریمی گفت: ترویج یاس و نا امیدی ، نادیده گرفتن ضعف ها و شکست های سنگین خود، غفلت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، کاهش غیرت دینی، ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای، القای ناکارآمدی مسئولین و انقلاب و راه انداختن عملیات روانی علیه ملت از مهمترین راهبردهای دشمنان در جنگ نرم است و قطعا دشمن با تحقق جهاد تبیین زمین گیر خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: دشمن از طریق چالش هایی که در برخی از حوزه ها وجود دارد دنبال بحران سازی است و به دنبال این است که نا امیدی را پمپاژ کند و به خوبی می داند جامعه ای که نا امید است نمی تواند به سمت پیشرفت حرکت کند و نمی تواند در مقابل دشمن از خود دفاع کند.
,
 
,
کریمی یادآور شد: دشمن در همه راهبردهای علیه انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده و همچنین در منطقه نیز با شکست جدی مواجه شده و امروز اسرائیلی که به دنبال نیل تا فرات بود در خود محصور شده و حتی توان دفاع از خود هم ندارد.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: باید مراقب باشیم عملیات روانی دشمن و جنگ شناختی آن ما را دچار خطا نکند و باید هوشیار باشیم که دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند و دشمنی دشمن به وضوح قابل نمایش است اما متأسفانه برخی نمی خواهند دشمنی دشمنان را ببینند.
,
 
,
وی افزود: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان است و اصل درگیری نظام اسلامی با دشمن دین است و ملت ایران ملتی مسلمان است و به هیچ وجه از اعتقادات خود کوتاه نمی آید و برای رسیدن به این جایگاه فعلی کشور مجاهدت ها و خون های زیادی داده ایم و با افتخار می گوییم ایران اسلامی امروز مستقل است و خودمان تصمیم گیر هستیم.
,
 
,
کریمی ادامه داد: جنگ ترکیبی دشمن با استفاده از همه تجارب و امکانات شکل گرفته و همه باید مراقب باشند و دشمن بنا دارد با فشار حداکثری جامعه را دچار سردرگمی کند و مردم را مقابل مسئولان قرار دهد، 
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: آنچه در کف جامعه است، ۲۰ برابر در فضای مجازی اغراق می شود و بیش از ۴۰ هزار دروغ توسط پنج شبکه دشمنان در ۲ ماه گذشته گفته شده که ذهن برخی ها را درگیر کرده و این کار دشمنان است.
,
 
,
کریمی گفت:  خنثی سازی توطئه های دشمنان نیازمند جهاد تبیین و جهاد رسانه ای است و اصحاب رسانه نقش مهمی در این راستا دارند و البته اصحاب رسانه ابتدا باید عملیات روانی و جنگ رسانه ای دشمنان را بشناسند و در مرحله بعدی در راستای خنثی سازی آن تلاش و جهاد کنند.
,
 
,
وی گفت: دشمن در جنگ شناختی با برنامه ریزی وارد شده اما خودشان هم معترف شدند که باز شکست خورده‌اند و‌ امروز فتنه دشمن وارد مرحله خشونت شده و آرایش خشونت راهبرد اخیر دشمن است و اعتراف می کنند که به افرادی برای مقابله و اجرای فاز خشونت امکانات و تجهیزات دادند و به خیابان ها آمدند.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله افزود: امروز باید افرادی که گول خورده‌اند، صف خود را جدا کنند و مردم با بصیرت و هوشیار ایران در کنار نیروهای مسلح اجازه خدشه به امنیت کشور نخواهند داد و در حماسه های مردمی که انجام‌ شد مردم اعلام کردند در کنار نیروهای مسلح هستند.
,
 
,
کریمی گفت: متاسفانه افرادی که اشتباه کردند و به خیابان ها آمدند تحت تاثیر فضای مجازی و هجانات نوجوانی و جوانی قرار گرفتند و امروز باید دست دشمنان در حوادث را ببینند هرچه سریعتر به خود آیند و از توطئه خطرناک دست بردارند.
,
 
,
وی ادامه داد: استکبار به دنبال نابود کردن فرهنگ ها و غالب کردن فرهنگ هرزگی و بی بند و باری است و در این راستا ۱۰۰ ها  شبکه ماهواره ای، بنگاه های خبری و رسانه ای راه‌اندازی کرده و فرقه های ظاله، اسلام آمریکایی، مواد مخدر، فرهنگ مصرف گرایی ، سکس و اسلام فردی را ترویج می کنند.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: ما در جهاد فرهنگی درحال مبارزه با دشمنان  هستیم و دشمنان می کوشند  با هر وسیله ای ایران اسلامی را نشانه بگیرند، اکنون ما در  جهاد اقتصادی نیز قرار داریم و رشد و پیشرفت های زیادی در مقایسه با قبل از انقلاب به دست آورده ایم که آن را به رخ جهان کشیده ایم و در بسیاری از حوزه ها خودکفا شده ایم.
,
 
,
کریمی اضافه کرد: در ۴۰ ساله دوم به دنبال این هستیم که حکمرانی جدید مبتنی بر اعتقاد دینی و خدا را دنبال کنیم که البته این در حال شکل گیری است، امروزه قدرت آمریکا روند نزولی را طی می کند و این گفته خود آمریکا است که در سند ۲۰۲۵ خود این مهم را اعتراف کرده که اگر تا ۲۰۲۵ نتواند کدخدای جهان شود رو به نزول و شکست می رود. 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: از حکمرانی جدید جمهوری اسلامی، آمریکا و اسرائیل و .. احساس خطر می کنند لذا باید با تمام توان باید وارد میدان شد، دشمنان ترفندهای نظامی را امتحان کردند و نتیجه عکس گرفتند لذا تغییر رویکرد دادند؛ سال گذشته مقام معظم رهبری زنگ خطر فتنه جهانی را به صدا در آوردند که دشمن جنگ ترکیبی را با مولفه های مختلف آغاز کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه