اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه:

بسیج موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است/ تفکر بسیج کشورهای منطقه و جهان اسلام را فرا گرفته است

بسیج موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است/ تفکر بسیج کشورهای منطقه و جهان اسلام را فرا گرفته است
حجت الاسلام سید محمد معلمی گفت: بسیج بازوی توانمند، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است که در همه صحنه های انقلاب و نظام حضوری میدانی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام سید محمد معلمی، امام جمعه تربت حیدریه، صبح امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: آحاد مردم از بسیجیان این سرزمین هستند و این بدان معناست که هر کس دل در گرو انقلاب و نظام دارد و در صحنه های انقلاب حضور دارد هر چند اسمشان در سازمان بسیج نباشد اما بسیجی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: بسیجی یعنی پیشرو و محرک است و وقتی می بیند مردم و نظام مورد بی مهری و اهانت واقع شدند آرامش ندارد و پا به میدان می گذارد.

,

معلمی گفت: بسیج بازوی توانمند، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است که در همه صحنه های انقلاب و نظام حضوری میدانی داشته است.

,

امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: امروز یمن، لبنان،عرلق و سوریه و کشورهای آزادیخواه از تفکر بسیج الگو گرفتند و راه مبارزه با استکبار را در پیش گرفتند.

,

وی ادامه داد: هر کس دغدغه انقلاب و نظام را دارد بسیجی است، حال می خواهد معلم در مدرسه، استاد در دانشگاه، پزشک در بیمارستان، کسیه و بازاری و کشاورز باشد که برای کشور کار می کنند همه در زمره بسیجی هستند و تکلیف دارند که امام بزرگوار آن را نیز مشخص کرده اند.

,

امام جمعه تربت حیدریه گفت: ایمان و بصیرت مسیر حرکت بسیجی را مشخص می کند و این مسیر حرکت به فرموده امام راحل به سمت استکبار ستیزی است، لذا تشخیص اقدامات دشمن بسیار مهم اما آسان نیست چرا که ابهام و شبهات زیاد است و همه نیازمند توجه و تبیین لازم است.

,

۱۵۰ ویژه برنامه در هفته بسیج در تربت حیدریه برگزار می شود

, ۱۵۰ ویژه برنامه در هفته بسیج در تربت حیدریه برگزار می شود,

سرهنگ ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه، شعار امسال هفته بسیج را، بسیج خدمتگزار ملت ایران عنوان کرد و افزود: امسال برنامه های هفته بسیج در تربت حیدریه با این شعار و محوریت جهاد تبیین در ۳۶۹ پایگاه بسیج برگزار می شود.

,

گردهمایی متولیان محله اسلامی، کافه گفتگو در سطح مدارس متوسطه با محوریت جهاد تبیین، تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، همایش بصیرتی در سطح پایگاهها و همایش تجلیل از فعالان جهادی با محوریت بسیج دانشجویی بخشی از برنامه های هفته بسیج است که فرمانده بسیجیان از آن یاد کرد.

,

وی افزود: همایش و رزمایش گردانهای سایبری بسیج، همایش اقتدار بسیج، یادواره شهدای فرهنگی و شاهچراغ، همایش زیست عفیفانه، نشست فرماندهان بسیج، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از برترین های رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بعنوان دیگر برنامه های این هفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه