اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

منطق اصلی بسیج رفع تهدیدها و تبدیل تهدیدها به فرصت است/ فرهنگ بسیجی در حوادث اخیر کشور راه‌گشا و فرصت‌ساز است

منطق اصلی بسیج رفع تهدیدها و تبدیل تهدیدها به فرصت است/ فرهنگ بسیجی در حوادث اخیر کشور راه‌گشا و فرصت‌ساز است
امان الله علیمرادی گفت: در منطق بسیجی تسلیم و بن‌بست نیست، تهدیدها را رفع و آن را به فرصت تبدیل می‌کند و از اساس حقیقت بسیج تبدیلِ تهدید به فرصت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: افتخار است که انسان بسیجی باشد و بسیجی عمل کند؛ بسیجی کسی است که هر جا و در هر زمانی که اسلام و ملت به او نیاز دارد، آن‌ جا حاضر باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در منطق بسیجی تسلیم و بن‌بست نیست، تهدیدها را رفع و آن را به فرصت تبدیل می‌کند و از اساس حقیقت بسیج تبدیلِ تهدید به فرصت است.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج در پنجم آذر ۵۸ توسط امام خمینی(ره) مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت بود، عنوان کرد: در سیزدهم آبان ۵۸ در ماجرای لانه‌ جاسوسی، آمریکایی‌ها تحقیر شدند، شروع کردند به تهدید کردن، هم تهدید زبانی کردند و هم تهدید عملی، ناوهای آنها به طرف خلیج ‌فارس سرازیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی افزود: هنوز یک ماه از قضیه سیزدهم آبان نگذشته بود که در پنجم آذر ۵۸ امام دستور تشکیل بسیج را داد؛ این حرکت و حضور عظیم و قدرت‌نمایی بزرگ در مقابل تهدید آمریکا در کمتر از یک ماه بعد از حادثه‌ سیزدهم آبان به وجود آمد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه در حقیقت تشکیل بسیج تبدیل تهدید به فرصت شد و این حقیقت بسیج است، ابراز کرد: اگر امام خمینی(ره) از آن تهدید می ترسید، این حرکت عظیم ایجاد بسیج انجام نمی گرفت، معلوم نبود سرنوشت کشور به کجا برسد؛ وجود بسیج موجب شد که آن تهدید، تبدیل به این فرصت عظیم شود و بنابراین منطق اصلی بسیج  رفع تهدیدها و تبدیل تهدیدها به فرصت است.

وی با بیان اینکه تداوم فکر و فرهنگ بسیج و ارتقاء آن ضامن عبور از همه‌ مخاطرات و حرکت به سوی اوج ارزش‌های انسانی در جامعه است، تصریح کرد: اکنون در حوادث اخیر در این جنگ همه‌جانبه، فرهنگ بسیجی ملت ایران راه‌گشا و فرصت‌ساز است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی خاطر نشان کرد: ملت ایران راه عزت، کرامت و سیادت خود را یافته است، موانع و مشکلات را هم از سر راه خود برمی‌دارد و با امید و شادابی بیشتر راه پیشرفت خود ادامه می‌دهد و نفی سلطه مستکبران از اصول تغییرناپذیر ملت فهیم و متحد ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه