اخبار داغ

عضو فراکسیون ورزش مجلس:

ملی‌پوشان با اراده بالا مهیای تاریخ‌سازی در جام جهانی هستند

ملی‌پوشان با اراده بالا مهیای تاریخ‌سازی در جام جهانی هستند
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ملی‌پوشان با اراده بالا و همدلی مثال‌زدنی درصدد تاریخ‌سازی هستند و دعای مردم کشورمان نیز بدرقه راهشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسین‌زهی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به همدلی اعضای تیم ملی فوتبال برای تاریخ‌سازی در جام جهانی با شعار «برای ایران»، اظهار کرد: خواستن، توانستن است و اعضای تیم ملی قطعاً به‌خاطر ملت بزرگ ایران از جان مایه می‌گذارند تا دل مردم را شاد کنند، رقبای ایران قابل احترامند، اما ما نیز قوی هستیم و با اتحاد و همدلی به دور بعدی صعود خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی بیان کرد: برخی‌ها تیم انگلیس را بسیار قوی‌تر از تیم ملی کشورمان می‌بینند، درصورتیکه ملی‌پوشان ما نیز قدرتمند بوده و به راحتی به تیمی باج نمی‌دهد، در صورتی که بتوانیم از مصاف با انگلیس دست پُر بیرون بیاییم، عبور از تیم جوان آمریکا و بازیکنان ولز نیز دست‌یافتنی است.
,
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره احتمال صعود تیم ملی کشورمان به دور دوم رقابت‌های جام جهانی، عنوان کرد: پیش‌بینی من صعود انگلیس و ایران به مرحله بعدی جام جهانی است.
,
 
,
حسین‌زهی یادآور شد: ملی‌پوشان با اراده بالا و همدلی مثال‌زدنی درصدد تاریخ‌سازی هستند و دعای مردم کشورمان نیز پشت‌سر ملی‌پوشان است، امیدوارم با کسب نتایج مناسب دل مردم ایران شاد شود.
,
 
,
وی بازی با انگلیس را بسیار سرنوشت‌ساز خواند و افزود: در صورت پیروزی مقابل تیم فوتبال این کشور مسیر صعودمان به دور دوم هموار می‌شود، البته هواداران ایرانی در قطر نیز در ورزشگاه حضور خواهند یافت و از دقیقه یک تا ۹۰ تیم ملی را تشویق خواهند کرد.
,
 
,
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به تلاش برخی خبرنگاران وابسته به دشمن برای سیاسی جلوه دادن حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی و پاسخ دندان‌شکن کی‌روش و ملی‌پوشان به این خبرنگاران، تشریح کرد: چنین خبرنگارانی جیره‌خوار دشمنانی مانند آمریکا و غربی‌ها هستند و کی‌روش پاسخ دندان‌شکنی به یکی از این خبرنگاران داد.
,
 
,
حسین‌زهی تبیین کرد: قطعاً با همدلی، صمیمیت، اراده و همراهی ملت ایران با ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی تیر دشمنان در راستای تضعیف روحیه ملی‌پوشان به سنگ می‌خورد و از این شیطنت نتیجه‌ای نمی‌گیرند.
,
 
,
وی در واکنش به اظهارنظر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تمدید قرارداد کی‌روش بعد از جام جهانی،نیز تمدید می‌شود،این اقدام را تصمیمی احساساتی و عجولانه خواند و گفت: ابتدا باید اجازه داد نتایج حضور تیم ملی در جام جهانی مشخص شود، سپس در این باره تصمیم گفت.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه