اخبار داغ

در سایه غفلت و سکوت مسئولان دانشگاه کردستان؛

دانشجونماها چگونه هدفمند فضای دانشگاه را ملتهب کردند؟

دانشجونماها چگونه هدفمند فضای دانشگاه را ملتهب کردند؟
چه چیزی باعث می‌شود که رییس دانشگاه کردستان در یک جمع خصوصی با بیان اینکه در روزهای آخر خدمت خود به سر می‌برد چنین بگوید که نمی‌خواهد در این روزهای پایانی حاشیه‌ای برای او به وجود بیاید و لازم نمی‌بیند با دانشجونماها برخورد کند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، طی هفته‌های گذشته و با بالاگرفتن موج اغتشاشات و آشوب در داخل کشور شاهد ورود افرادی دانشجونما به داخل دانشگاه ها بودیم که با تحریک دانشجویان فضای کلاس ها را ملتهب می کردند و با شعارهایی هنجارشکنانه آب به آسیاب دشمن می‌ریختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

جالب اینجاست که لیدرهای اصلی اغتشاشات و تجمعات دانشجویان، دانشجو نبودند اما در فضای دانشگاه نفوذ کرده و با شکستن دوربین های دانشگاه و پاره کردن بنرهای داخل محوطه ها اقدام به تحریک دانشجویان نموده بودند.

سوالی که در این میان مطرح می شود و لازم است که مدیران دانشگاهی به آن پاسخ دهند این است که چگونه این افراد وارد دانشگاه شده اند و با حضور در کلاس های دانشجویان یا ازطریق یکی از گروه های به اصطلاح دانشجویی که ادمین های آن از اعضای گروهک های معاندین هستند و موفق شده اند آنان را تحریک کنند؟

,
,
,

مدیریت دانشگاه در لحظه ای که دانشجویان فریب خورده به جمع اغتشاشگران و لیدرهای خارجی پیوسته بودند کجا بودند و چگونه نتوانستند روشنگری کنند و ناآرامی های دانشجویان را کنترل کنند؟

,

آیا افرادی که در داخل دانشگاه با گوشی‌های تلفن همراه مشغول فیلمبرداری از وقایع دانشگاه بودند و این فیلم ها را برای معاندین ارسال می کردند قابل شناسایی نبودند؟ چرا مدیریت دانشگاه به قدری ضعیف عمل نمود که انگار رییس دانشگاه دیگری است؟

,

چگونه است که در دانشگاه علوم پزشکی افرادی ناشناس با شکستن دوربین های مداربسته دانشگاه و کوبیدن این دوربین ها به سر و صورت یکی از دانشجویان به دنبال کشته سازی تازه ای در محیط دانشگاه بوده اند و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بی تفاوت نسبت به این مسئله واکنشی نشان نداده اند؟

,

آیا وقت ان نرسیده است که روسای دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه کردستان به خود بیایند و از مردم کردستان و دانشجویان عذرخواهی کنند؟

,

چه چیزی باعث می شود که رییس دانشگاه کردستان در یک جمع خصوصی با بیان اینکه در روزهای آخر خدمت خود به سر می برد چنین بگوید که نمی خواهد در این روزهای پایانی حاشیه ای برای او به وجود بیاید و لازم نمی بیند با دانشجو نماها برخورد کند؟

,

آیا چنین مسئولی با چنین افکاری شایسته مدیریت بر دانشگاه کردستان است؟

,

هم اکنون نیز با انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر استعفای خود از دانشگاه کردستان سعی دارند کم کاری ها و فرصت جولان دادن های خود به معاندین را لاپوشانی کنند و از خود در رسانه های معاند یک اسطوره بسازند!

,

کار شما به کجا رسیده است که رسانه های معاند از شما تعریف و تمجید می کنند و شما را به عنوان الگوی دیگر مسئولین معرفی می نمایند؟

,

آیا جای تاسف برای شما نیست که بعد از سال ها خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز مورد تمجید رسانه های افراد وابسته به گروهک های تروریستی قرار می گیرید؟

,

احساس می شود این روزها مدیران و مسئولان نهادهای نظارتی باید توجه بیشتری بر مسئول نماها و افرادی که بر سر سفره انقلاب پشت به انقلاب می کنند؛ داشته باشند و رفتارها و عملکردهای آنان را زیر ذره بین داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه