اخبار داغ

علی توشه در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

اقدامات ۷ ماهه بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت/ بازگشت یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید

اقدامات ۷ ماهه بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت/ بازگشت یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این موضوع که رفع موانع و حمایت از تولید داخلی، مهم‌ترین هدف بسیج مهندسین در ۷ماهه اخیر بوده، خبر داد: تلاش‌های مجموعه بسیج مهندسین موجب بازگشت یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید شده است.
[

علی توشه رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ درباره اقدامات انجام شده از سوی این سازمان برای رفع موانع تولید در سال جاری اظهار کرد: ما در سازمان بسیج مهندسین طی سال جاری تمام تلاش خود را کرده‌ایم که از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از تمامی منابع خود برای حمایت از تولید استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, رفع موانع تولید, سازمان بسیج مهندسین,

رفع موانع و حمایت از تولید داخلی، مهم‌ترین هدف بسیج مهندسین در سال جاری

, رفع موانع و حمایت از تولید داخلی، مهم‌ترین هدف بسیج مهندسین در سال جاری, رفع موانع و حمایت از تولید داخلی، مهم‌ترین هدف بسیج مهندسین در سال جاری,

وی ادامه داد: تولیدکنندگان همیشه در طی ۴۳ سال اخیر در کنار نظام اسلامی بوده‌اند و همراه انقلاب، چه در دفاع مقدس و چه در سال‌های سازندگی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نیازهای مردم را برطرف نماید.

بیشتر بخوانید:
بسته پیشنهادی رفع موانع تولید به زودی اجرایی می شود

توشه افزود: امروز و در شرایط تحریمی به وجود آمده سازمان بسیج احساس می‌کند امروز باید بیش از همیشه در کنار تولیدکنندگان عزیز بماند و با مدیریت ویژه از تمام روابط و امکانات موجود نهایت استفاده را کند تا واحدهایی که با عارضه‌هایی روبه‌رو شده‌اند و موانع و مشکلاتی برای تولید دارند مشکلشان حل شود.

وی تأکید کرد: ما بر اساس وظیفه خود در کمیسیون‌های تخصصی سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت این موارد و موانع تولید را بررسی و در جلساتی با مسئولین سعی می‌کنیم این موانع را برطرف کنیم تا تولیدکننده بتواند با تمام ظرفیت خود در راستای اهداف کشور قدم بردارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و هزینه‌های که این روزها بر دوش مردم است ادامه داد: شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی می‌توانند با تقویت و افزایش تولید باری را از دوش مردم بردارند و لازمه این قدم بزرگ حمایت از تولید داخلی است.

رئیس بسیج مهندسین گفت: این مهم (حمایت از تولید داخلی) یکی از بزرگ‌ترین وظایف هر یک از اعضای بسیج است، به‌خصوص بسیج مهندسین که می‌تواند با انسجام نیروهای متخصص این افزایش تولید را به‌عنوان هدف برای خود در نظر بگیرد و تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید به کار بندد.

,
,
, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,
, بسته پیشنهادی رفع موانع تولید به زودی اجرایی می شود,
,
,
,
, سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت,
,
,
,
, بسیج مهندسین , رفع موانع تولید,

بازگشت یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید

, بازگشت یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید, بازگشت یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید,

وی در پایان گفت: خبر خوبی که امروز می‌توانم به تولیدکنندگان بدهم این است که بر اساس توافقی که با معاون اول رئیس‌جمهور در ابتدای سال جاری داشتیم و با همکاری سازمان‌های دولتی بنا بود در سال جاری موانع تولید در هزار مجتمع صنعتی برطرف شود.

وی خبر داد: تاکنون که هفت ماه از سال گذشته است سازمان بسیج مهندسین این دستاورد را در کارنامه خود ثبت کرده که در همین مدت یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی راکد با پیگیری ما به چرخه تولید بازگشته‌اند که این آمار در واحدهای معدنی ۳۰۰ واحد بوده و امید داریم با ادامه این روند تا پایان سال و استفاده از سایر امکانات سازمان بسیج بتوانیم تا پایان سال در حوزه معدنی هم کارنامه خوبی را داشته باشیم.
 

,
,
, سازمان بسیج مهندسین,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه