اخبار داغ

فرمانده سپاه ورامین خبر داد:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و خدماتی؛ هفته بسیج در ورامین

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و خدماتی؛ هفته بسیج در ورامین
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین از اجرای بیش از ۴۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی و خدماتی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین سه هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره)با تاسیس شجره طیبه بسیج به دنبال دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که بسیج برای دفاع از این انقلاب و دستاوردها و همچنین خدمتگزاری مردم است و تمام تلاش خود را به کار برده و در عرصه‌های مختلف این خدمتگزاری ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی افزود: حضور بسیج در عرصه دفاع از انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده و همچنین بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی در عرصه‌های همچون جهاد سازندگی خدمت رسانی و حضور موثر داشته است.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین با اشاره به اغتشاشات اخیر، عنوان کرد: در روزهای پایانی شهریور ماه دشمن به بهانه فوت مرحومه امینی کوشید فتنه‌انگیزی کرده و ناآرامی هایی را دامن بزند، اما بسیج بار دیگر در صحنه دفاع از انقلاب ظاهر شد و با فعالیت‌های شبانه‌روزی تلاش کرد که بتواند در راه دفاع و امنیت مردم محکم بایستد.
,
 
,
امینی تصریح کرد: شهدای بسیاری در دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد و هم اکنون شاهد هستیم در فتنه‌های اخیر هم شهدایی را مظلومانه تقدیم کرده‌ایم و این جز دفاع از امنیت ایران و انقلاب نبوده است.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج، ادامه داد: خدمات وسیع و متنوعی در قالب بسیج به مردم ارائه داده شده و در همین رابطه اقدامات مختلفی به مناسبت هفته بسیج تدوین و اجرایی خواهد شد که در ۲۳ عنوان برنامه‌های محوری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان ورامین خواهیم داشت.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج خدمات‌رسانی در حوزه سازندگی و خدمت‌رسانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و آسیب‌های همه‌گیری این ویروس به برخی مشاغل، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، در این زمینه به ایفای نقش پرداخته‌ایم و در هفته بسیج بیش از ۳ هزار بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها با حضور ائمه محترم جمعه وجماعات به‌طور مشترک توزیع خواهد شد.
,
 
,
امینی اضافه کرد: در روز ۵ آذر از هفته بسیج، بسیج مقتدر در کنار نیروهای نظامی و انتظامی که همیشه در راه تامین امنیت نقش آفرینی داشتند اجتماع اقتدار بسیجیان برگزار می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به حضور حلقه‌های صالحین با عنوان "میقات صالحین" در نمازهای جمعه ورامین، خیرآباد و جوادآباد، گفت: بسیج شهدای بسیاری را در دوران دفاع مقدس و بعد از انقلاب تقدیم انقلاب کرده و روز پنج‌شنبه با حضور بر مزار شهدا، قبور مطهر آنان غبارروبی و عطرافشانی شده و بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت خواهیم کرد و عهد می‌بندیم که تا پای جان در راه انقلاب و در راه ولایت و دفاع از مردم شریف ایران خواهیم ایستاد.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین بیان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که کمتر از شهادت نیست، با برگزاری یادواره‌های "شهدا" و "آبروی محله" تلاش خواهیم کرد یاد و نام شهدا را گرامی بداریم و به ویژه بزرگداشت شهدای مظلومی که اخیرا توسط عناصر تکفیری و منافق به شهادت رسیده‌اند.
,
 
,
امینی "جهاد تبیین" را از برنامه‌های اصلی هفته بسیج برشمرد و اظهار کرد: متأسفانه دشمن با روایت‌های جعلی و وارونه نشان دادن حقایق برخی‌ها را دچار تردید و سرگردانی کرده، بنابراین با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته بسیج با برگزاری جلسات تبیین به روایت صحیح پرداخته و امید داریم بتوانیم روشنگری داشته باشیم.
,
 
,
وی در خصوص دیگر برنامه‌های این هفته، عنوان کرد: تبلیغات و فضاسازی شهری، راه‌اندازی کاروان مقاومت در قالب خودرویی و موتوری، برپایی ایستگاه سلامت، کارگاه سواد رسانه، مسابقات کتابخوانی، ایستگاه‌های صلواتی، مسابقات مختلف ورزشی، همایش‌های پیاده‌روی، اردوهای سیاحتی زیارتی، مسابقات قرآنی، برگزاری میز خدمت، تجلیل از فرماندهان بسیجی و نشست‌های بصیرت و نمایشگاه‌های عکس از جمله برنامه‌های دیگر در هفته مبارک بسیج است، همچنین برنامه‌ها در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و سپاه شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: بعد از هفته بسیج همایش استانی گله‌داران یا سران‌عشایر با حضور مسؤولین استانی و با میزبانی شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه