اخبار داغ

در گفت‌وگوی تفصیلی مطرح شد؛

بسیج، پرچمدار خدمت‌رسانی به مردم/ رویش‌های جدید انقلاب برای اقتدار کشور در صحنه هستند

بسیج، پرچمدار خدمت‌رسانی به مردم/ رویش‌های جدید انقلاب برای اقتدار کشور در صحنه هستند
بسیج، پرچمدار خدمت رسانی به مردم است و امروز بسیجیان، رویش‌های جدید انقلاب برای اقتدار کشور در صحنه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، بسیج یادگار ماندگار امام خمینی(ره) است، ابتکار امام(ره) در تشکیل بسیج نشان داد که انقلاب اسلامی ایران از پایه و اساس محکم بنا شده است و ملت ایران در آغازین روزهای انقلاب بنای آن را با همدلی و همفکری شروع کردند به طوری که بسیج از مساجد یعنی خانه خدا شروع شد و مردم برای رفع مشکلات محلات خود با بسیج مردمی همفکری می کردند و مسائل و مشکلات را حل و فصل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

با آغاز جنگ تحمیلی ملت ایران با بسیج مردمی آماده دفاع از انقلاب شد و نیروهای بسیجی از مساجد به جبهه اعزام شدند و زنان و مردانی که نمی توانستند در جبهه حاضر شوند در پشت جبهه و در سنگر مساجد به پشتیبانی رزمندگان اسلام پرداختند و بسیج در همه صحنه های انقلاب پیشتاز بوده و دشمنان برای پیشتاز بودن بسیج با او دشمنی می کنند.

,

حضور بسیجیان در همه عرصه ها

, حضور بسیجیان در همه عرصه ها, حضور بسیجیان در همه عرصه ها,

بسیجیان بدون منت و برای اسلام و ولایت تا پای جان از انقلاب دفاع می کنند، بسیجیان در همه حوادث اعم از طبیعی و غیر طبیعی جزء اولین کسانی هستند که به یاری ملت شتافته اند و ملت ایران به خوبی می داند که بعد از دوران دفاع مقدس، بسیج در همه صحنه های انقلاب بوده و در همه فتنه ها برای خنثی سازی، حضور پررنگ داشته و اجازه نداده که فتنه گران به این انقلاب آسیبی وارد کنند.

,

بسیج در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله اولین ارگانی بوده که به کمک مردم آسیب دیده رسیده و خدمات شایانی ارائه کرده است و امروز با گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب، بسیجیان همچنان پیشتاز کمک به مردم هستند و با جانفشانی اجازه نمی دهند مردم ایران در تنگنا قرار بگیرند.

,

بسیج با همه دشمنی که این روزها علیه آن ایجاد شده و نتیجه تبلیغات مسموم دشمنان در جنگ رسانه ای است اما همچنان برای ملت جان خود را فدا می کند، امروز ایادی خود فروخته استکبار جهانی قلب بسیجیانی را هدف گرفته اند که در همه صحنه های این انقلاب جان خود را فدای ملت ایران کرده اند ولی ملت بسیجی ایران بیدارتر از همیشه ماهیت پلید دشمنان را شناخته است و هیچگاه فریب تبلیغات رسانه ای مسموم آنان را بر علیه فرزندان بسیجی نمی خورند و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

,

بسیج، الگویی برای کشورها شده است

, بسیج، الگویی برای کشورها شده است, بسیج، الگویی برای کشورها شده است,

امیر علی جیدر امیری تحلیلگر سیاسی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در پنجم آذر سال ۵۸ که بسیج به فرمان امام(ره) تشکیل شد، کسی فکر نمی کرد که یک روز بسیج جهانی شود تا جایی که جمعیت زیادی از کشور در این نهاد مقدس حضور داشته و همیشه آماده خدمت به مردم باشند.

,

وی افزود: امروز می بینیم که برکت این شجره طیبه، از ایران به کشورهای دیگر هم رسیده و نه تنها بسیاری از این کشورها از بسیج الگو گرفته اند بلکه ریشه ها و شاخ و برگ این شجره طیبه را در محور مقاومت می بینیم که چگونه در برابر زورگویان عالم ایستاده اند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: حزب‌الله لبنان، انصارالله، فاطمیون، زینبیون، حسینیون و علویون همگی از برکات این شجره است و بسیجیان در هر جایی که کم و کاستی وجود داشته باشد آماده در میدان هستند تا خدماتی را ارائه دهند به طوری که در سیل، زلزله، کرونا، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و درجات علمی شاهد حضور بسیجیان هستیم.

,

امیری گفت: امروزه بهترین دانشجویان ما بسیجی هستند و در عرصه های علمی بسیار موفق عمل کرده اند و تعدادی از مخترعین هم بسیجی هستند که با پشتکار تمام برای پیشرفت های علمی گام برمی دارند که همه اینها نشان می دهد بسیج هم جنبه رزمی و دفاعی دارد و هم جنبه علمی و سازندگی که روز به روز برکات این نهاد بیشتر می شود.

,

خدمت به مردم مهمترین هدف بسیج است

, خدمت به مردم مهمترین هدف بسیج است, خدمت به مردم مهمترین هدف بسیج است,

وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر، باز هم بسیجیان برای دفاع از ارزشها به میدان آمدند و با حضور خود، رویش های جدید انقلاب را معرفی کردند مانند شهید عجمیان و سایر شهدای مدافع امنیت که میوه های شجره طیبیه بسیج هستند و همه این موارد گویای این است که بسیج زنده است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به دشمنی دشمنان با نهاد بسیج تصریح کرد: بسیجیان با انگیزه الهی در میدان خدمت حضور دارند و همین سبب شده تا دشمنان هر نهاد و افرادی که در راستای خدمت به مردم گام بردارند مورد هجمه قرار دهند ولی قطعا بسیجیان با معیارهای الهی در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ایران و در مسیر شهدا حرکت می کنند و خدمت به مردم مهمترین هدف بسیج است.

,

امیری افزود: بسیج برای کسانی که به دنبال توطئه، فتنه، رانت و فساد هستند، خاری در چشم آنان است و در حوادث اخیر می بینیم که جنگ روانی و رسانه ای راه انداخته اند و عصبانیت دشمن از نهاد بسیج، نشان از پویایی بسیج دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه