اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خبر داد؛

همایش ۱۰هزار نفر بسیجیان گرگان به مناسبت هفته بسیج

همایش ۱۰هزار نفر بسیجیان گرگان به مناسبت هفته بسیج
دیلم گفت: همایش شکوه و اقتدار بسیج از برنامه شاخصی است که با حضور ۱۰هزار نفر از بسیجیان شهرستان گرگان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار علی دیلم صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به آشوب‌ها و فتنه امپراتوری رسانه‌ای اظهار کرد: رزمنده پیشگام در میدان نبرد اصحاب رسانه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: اتفاقات پیش آمده نباید ما را از ماموریت‌ها و برنامه ها غافل کند و براین اساس در هفته بسیج ۴۰۰ برنامه را در سطح استان پیش‌بینی کردیم.

,

دیلم بیان کرد: ۵۶ برنامه شاخص شهرستانی در این ایام در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود، ابراز داشت: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محله محور، رزمایش جهادگران فاطمی، برگزاری یادواره شهدای شهرستانی، حوزه‌ای و آبروی محله، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی محله محور از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در نظر گرفته شده است.

,

وی به برگزاری میز خدمت در هفته بسیج با همکاری پایگاه‌های بسیج ادارات اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای ۵ آذر گرگان و عطرافشانی گلزار شهدا در سوم آذر از دیگر برنامه‌های ما به شمار می رود.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان به مناسبت هفته بسیج و برگزاری میقات صالحین از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

,

دیلم تاکید کرد: ساخت پایگاه بسیج، خانه عالم و... از برنامه‌های عمرانی ما در طول این هفته به شماره می‌رود.

,

وی گفت: همایش شکوه و اقتدار بسیج  از برنامه شاخصی است که با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه