اخبار داغ

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

اتمام سریع‌تر طرح رتبه‌بندی ۸۵۰ هزار معلم در دستور کار است

اتمام سریع‌تر طرح رتبه‌بندی ۸۵۰ هزار معلم در دستور کار است
بابایی گفت: ۸۵۰ هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه‌بندی قرار می‌گیرند که بسیار زمان بر است اما تلاش می‌کنیم در عرض سه یا چهار ماه کار رتبه بندی معلمان انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مصطفی بابایی صبح امروز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات و تغییرات مثبت و رو به بهبود در نظام آموزش و پرورش اظهار کرد: طی مدت اخیر یکی از کارهای بسیار مهم بازگشایی مدارس بعد از دوران کرونا بود و این بازگشایی بعد از سه بار تجربه ناموفق به واسطه شیوع کرونا انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با اقناع افکار عمومی در فروردین ماه امسال شاهد حضور ۸۷ درصدی دانش آموزان در مدارس بودیم، عنوان کرد: با این مقدمه، مدارس پس از ۲۶ ماه تعطیلی از ابتدای مهرماه در تمام مقاطع به صورت حضوری بازگشایی شد و تجربه خوبی را کسب کردیم.

,

وی ادامه داد: متأسفانه دشمن از تعطیلی مدارس و حضور دانش آموزان در فضای مجازی سوء استفاده کرد و این غفلتی بود که در نظام تعلیم و تربیت متوجه شدیم و بعد از بازگشایی اتفاقاتی در کشور و جامعه را شاهد بودیم.

,

بابایی با اشاره مطالبه عمومی فرهنگیان از آذرماه ۱۳۹۰ برای رتبه بندی معلمان، گفت: پس از ۱۱ سال همین چند روز اخیر طرح رتبه بندی معلمان اجرایی شد.

,

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه احکام بیش از ۹۰ درصد همکاران فرهنگی و معلمان خراسان جنوبی صادر شده است، افزود: ۸۵۰ هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه‌بندی قرار می‌گیرند که بسیار زمان بر است اما تلاش می‌کنیم در عرض سه- چهار ماه کار رتبه بندی معلمان انجام شود.

,

وی در خصوص بیمه معلمان، بیان کرد: در زمینه رفاه فرهنگیان یک بیمه کارآمد جایگزین بیمه سابق شده است و در بیمه جدید دو سوم حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه