اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز:

هاضمه انقلاب جنگ ترکیبی و فتنه دشمن را در خود هضم می‌کند

هاضمه انقلاب جنگ ترکیبی و فتنه دشمن را در خود هضم می‌کند
حیدرنیا گفت: تا زمانی که سپاه و بسیج به‌عنوان خادمان مردم در صحنه هستند دشمنان هر خواب شوم، پلید و نقشه‌ای را به گور خواهند برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: این رزمایش با حضور پر شور خواهران و برادران جهادگر به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه مردم، جهادگران و بسیجیان پای کار انقلاب هستند، افزود: علاوه بر اقدامات هفته بسیج، یک ماه جشنواره بزرگ البرز قوی را با برنامه های علمی، فرهنگی، ورزشی، لیگ خدمت رسانی مدیران و جد امیدآفرینی تدارک دیده ایم.
,
 
,
وی اظهار داشت: ۱۱۰ سری جهیزیه با کمک خیرین و مسئولین البرز به نوعروسان نیازمند اهدا خواهد شد، تا زمانی که سپاه و بسیج به عنوان خادمان مردم در صحنه هستند دشمنان هر خواب شوم، پلید و نقشه ای را به گور خواهند برد، افدامات اشرار هم به زودی جمع می شود.
,
 
,
سردار حیدرنیا تصریح کرد: هاضمه نظام و انقلاب به قدری بزرگ است که اتفاقات کوچک را در خود حل خواهد کرد، در این مرحله به فرموده رهبر معظم انقلاب با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم و دشمن همه عده و عُده خود را به صحنه آورده و تفکر جوان ما را هدف قرار داده است.
,
 
,
وی گفت: باید تلاش کنیم بتوانیم با جهاد تبیین فرموده رهبر معظم انقلاب، دستاوردهای بزرگ انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم تا نقشه شوم استکبار و ایادی آن در منطقه نقش بر آب شود، در حوزه جنگ سخت و نیمه سخت خوب عمل کرده ایم اما در حوزه نرم ضعف داریم.
,
 
,
یردار حیدرنیا افزود: برخی کم کاری ها و ترک فعل ها در سنوات گذشته توسط دولتمردان انجام شد و به هشدارهای مقام معظم رهبری توجه نکردند، این موضوع هم توسط جریان انقلاب مرتفع خواهد شد و یک جبهه واحد تشکیل می شود تا در حوزه جنگ نرم پیروز شویم.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه