اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی:

خراسان شمالی، ظرفیت های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر دارد/ زبان هنر باید زبان مردم باشد

خراسان شمالی، ظرفیت های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر دارد/ زبان هنر باید زبان مردم باشد
حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه خراسان‌شمالی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: افراد جوان را شناسایی و جذب کنید به خصوص از مدارس و هنرستان‌ها استعدادیابی شروع کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در دیدار با اعضای ستاد اجرایی هفدهمین جشنواره تئاتر استان با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر باطن دینی و انقلابی دارد، اظهار داشت: باید این روح در تمام کارهای هنری دیده شود، انقلاب و دین همه مباحث اجتماعی، آسیب‌ها، مشکلات مردم و تعالی را در درون خود در بر می‌گیرد و باید حواسمان باشد که این باطن و این روح از بین نرود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه خراسان‌شمالی دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: افراد جوان را شناسایی و جذب کنید به خصوص از مدارس و هنرستان‌ها استعدادیابی شروع کنید تا شاهد برگزاری برنامه‌های بهتر و با شکوه‌تر با حضور هنرمندان فعال و توانمند باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: هنر باید در خدمت جامعه باشد، زبان هنر باید زبان مردم باشد که بتوان با آن با جامعه و مردم چه آنکه در حاشیه شهر زندگی می‌کند ارتباط برقرار کرد و به نحو مطلوب از آن بهره‌گیری کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ادامه داد: هنرمند باید سه چیز را خوب بداند، اول دین را که عقیده این ملت و مردم است و ۱۴۰۰ سال است که رشد کرده و قدم به قدم جلو آمده، دوم انقلاب و نظام اسلامی را تا در قواعد این نظام فعالیت‌های فاخر تولید کنند و سوم درد مردم را بداند و با زبان‌ هنر به تصویر بکشد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در انتها خاطر نشان کرد: هنر را به دل مردم ببرید و سعی کنید اجراها و اکران‌ها بصورت مردمی باشد تا بتوان بسیاری از مفاهیم و فرهنگ‌سازی‌ها را به زبان هنر منتقل کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه