اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج؛

رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان مرکزی آغاز شد

رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان مرکزی آغاز شد
فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ همزمان با هفته مبارک بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سعید فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ همزمان با هفته مبارک بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی با اشاره به هفته بسیج و خدمت خالصانه جهادگران بسیجی در اردوهای جهادی افزود: بسیج سازندگی استان مرکزی با سازماندهی ۳۰ هزار نفر جهادگر در قالب ۱۳۰۰ گروه جهادی با فعالیت در عرصه های مختلف جهادی به صورت عمومی و تخصصی در حال خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم و روستاها هستند.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با استفاده از ۷۵۰ گروه جهادی و ۴هزار جهادگر به مدت ۱۰ روز از ۲۸ آبان در ۶۵۰ عرصه عمرانی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و دامپزشکی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، آموزشی، جهاد تبیین و... شروع به فعالیت کردند و در سطح استان به خدمت رسانی خواهند پرداخت.
,
 
,
سرهنگ فرامرزی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ ادامه داد: بسیج کردن آحاد جامعه برای تحقق شعار عدالت و پیشرفت در سطح کشور و ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت خواهی از جمله اهداف این رزمایش بوده که در راستای حضور کارآمد متخصصان، نخبگان، اساتید و مبلغان در خدمت رسانی به محرومین بسیار موثر است.
,
 
,
وی در پایان تصریح کرد: افتتاح ۱۰۵ پروژه محرومیت زدایی عام المنفعه، توزیع ۱۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، توزیع جهیزیه، افتتاح پروژه آب شرب روستایی در ۲۲ روستا به ارزش ۴۰ میلیارد تومان، افتتاح ۱۴ جاده روستایی با تحویل بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به ارزش ۲۸ میلیارد تومان از جمله اقدامات صورت گرفته بسیج سازندگی استان مرکزی است.
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه