اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس:

نهضت امید آفرینی نیاز امروز جامعه ما است/ دفاع صددرصدی از این انقلاب وظیفه بسیج دانشجویی است

نهضت امید آفرینی نیاز امروز جامعه ما است/ دفاع صددرصدی از این انقلاب وظیفه بسیج دانشجویی است
شعبانی گفت: نهضت امید آفرینی نیاز امروز جامعه ماست و تحقق آن تنها با جهاد تبیین اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مراسم تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی و جانشین سازمان دانشجویی کشور و معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

, ,

 

,

در این مراسم سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی نقش دانشگاه قابل انکار نیست و امروز این حوزه خواستگاه دشمنان است.

,

وی گفت: نهضت امید آفرینی نیاز امروز جامعه ما است و تحقق آن تنها با جهاد تبیین اجرایی خواهد شد چرا که دشمن در یک جنگ ترکیبی و یک جنگ شناختی و ادراکی وارد عمل شده است و از روش های مختلف می خواهد این کشور و این نظام را به زانو در آورد چرا که دشمن و به فرموده مقام معظم رهبری ایران قوی را نشانه گرفته است و نمی خواهد این کشور به هدف خود برسد.

,

شعبانی افزود: امروز یک سری اتفاقات که به واسطه دشمن اتفاق افتاده و توسط افرادی که دچار یک سری هیجانات شده اند و یا اینکه فریب دستگاه های دروغ پراکنی در فضای مجازی را خورده اند همگی نشان دهنده آن است که دشمن در صدد نا امید کردن مردم خصوصا جوانان ما از این انقلاب و عملکرد آن است که ما باید آن را به جوانانمان گوش زد کنیم و اجازه ندهیم که نظام مقدس اسلامی با این عملکرد و کارنامه درخشان دچار خدشه شود.

,

وی با اشاره به وظیفه بسیج دانشجویی در جهاد تبیین افزود: امروز دشمن به دنبال به چالش کشاندن نظام اسلامی از طریق دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان است و آن چیزی که امروز از تشکل بسیج دانشجویی انتظار می رود اصرار به ارزش های اسلامی است، ارزش هایی که انقلاب اسلامی بر آن شکل گرفت.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: دشمنان ما در اعترافات خود به توانمندی و کار آمدی نظام مقدس بار ها و بارها اعتراف کرده اند اما متاسفانه امروز جوانان و نوجوانان ما از این توانمدی ها خبر ندارند تا برای آنها مایه مباهات باشد.

,

شعبانی خطاب به کسانی که درخواست رفراندوم داده اند، افزود: افرادی که در روز ۱۳ آبان به خیابان ها آمدند یک رفراندوم را برای تایید دوباره نظام مقدس جمهوری اسلامی ،تایید اهداف و رسالت بزرگ شهیدان ما و حمایت از ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند که متاسفانه دشمن در مقابل آن خود را به خواب زده است تا به هر شکلی که شده ذهن جوانان ما را نسبت به انقلاب مخدوش کند.

,

 

,

, ,

دفاع صددرصدی از این انقلاب وظیفه بسیج دانشجویی است

, دفاع صددرصدی از این انقلاب وظیفه بسیج دانشجویی است,

در این مراسم علیرضا کیخا جانشین سازمان دانشجویی کشور اظهار داشت: دشمن به ما وعده داده بود که این انقلاب هر چه به هدف خود نزدیکتر شود ایجاد دشمنی ها و کار شکنی در راه این انقلاب پر رنگ تر خواهد شد حال که این انقلاب به عزت و افتخار خود رسیده دشمن اینگونه خشمگین به میدان آمده است.

,

وی افزود: امروز دفاع از کشور و پای کار بودن بسیار مهم است و این وظیفه یکایک هر ایرانی است همانطوری که در اوایل انقلاب مردم به دفاع از کشور پرداختند حال نیز با همان راه و روش باید وارد عمل شوند.

,

کیخا بیان داشت: امروز جنگ رسانه ای ابزاری است که دشمن به واسطه آن وارد عمل شده اما غافل از آنکه همین دشمن فراموش کرده است که با عُده و عده کمی در کف خیابان ها نمی توانند براندازی این انقلاب را رقم بزنند.

,

وی با اشاره به ماموریت بسیج دانشجویی افزود: بسیج دانشجویی یک ماموریت دارد و آن دفاع صد در صدی از این انقلاب است و نباید فراموش کرد که دانشجویان نخبگان این انقلاب و آینده آن هستند.

,

وی بیان داشت: بسیج دانشجویی جای آزاد اندیشی است و باید ذهنیتی را که دشمن در ذهن دانشجویان ما ساخته است شکسته شود و بسیج دانشجویی پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و با توجه هجمه‌های گسترده علیه جریان انقلابی کشور، به جای حاشیه نشینی باید در متن بسیاری از فعالیت‌ها قرار بگیرد.

,

, ,

 

,

بزرگترین رسالت ما در مقابل دانشجویان شناخت فضای فکری آنها است

, بزرگترین رسالت ما در مقابل دانشجویان شناخت فضای فکری آنها است,

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عباس فرهنگیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان اظهار داشت: امروز دشمن فرزندان این انقلاب بخصوص دهه هشتادی ها را با جنگ رسانه ای مورد هدف قرار داده است و ما باید آگاه کردن آنها را از رسالتهای برتر خود بدانیم .

,

وی عنوان داشت: تمام کسانی که در استان به هر نحوی مسئولیت دارند باید طوری عمل کنند که کار و تلاش آنها نتیجه بخش باشد تا فرزندان ما اینگونه دشمن نتواند برای جوانان و نوجوانان ما دام افکند.

,

فرهنگیان افزود: دشمن به عنوان دشمن کار خودش را می کند و توقع بیشتری از آن نمی رود اما ما به عنوان مسئول لازم است که فرزندان و مردم این انقلاب را از دشمنی کردن دشمنان در جهت توطئه آنها آگاه سازیم.

,

وی گفت: بزرگترین رسالت ما در مقابل دانشجویان این است که فضای فکری آنها را بشناسیم و در صدد رفع مشکلات آنها برآیم.

,

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه در ادامه بیان داشت: این روزها دشمن جو نا امیدی را در بین جوانان ما ترویج داده است و با این کار تنها یک چیز را نشانه رفته است و آن هم ایران قوی است که سالها نتوانست در برابر آن کاری انجام دهد.

,

, ,

 

,

مطالبه‌گری باید با حفظ حرمت‌ها و پرهیز از تشویش صورت گیرد

,

در ادامه توحید رستمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه بیت المقدس کردستان مطالبه‌گری را ویژگی مهم فعالان بسیج دانشجویی دانست و اظهار داشت: معتقدیم اساس انقلاب اسلامی بر مبنای مطالبه‌گری شکل گرفته است.

,

وی با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری باید با حفظ حرمت‌ها و پرهیز از تشویش صورت گیرد، خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: شما عزیزان باید با بیان گویا، صریح و بی‌واهمه مطالبه‌گری نمایید و افراد مسئول نیز باید پاسخگو باشند.

,

وی افزود: با یادآوری اینکه مبدأ خیزش‌های انقلابی در طول تاریخ برآمده از حوزه‌ دانشگاه‌ها بوده، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جلسات متعدد با دانشجویان، با آرامش شنوای دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان عزیز هستند و لذا مسئولین به تأسی از رهبر معظم انقلاب، همه تلاش خود را برای شنیدن و پیگیری دغدغه‌ها و مسائل دانشجویام به کار گیرند .

,

کریم سلحشور، رئیس دانشگاه صنعت نفت بیان کرد: بسیج دانشجویی مهم ترین تشکلی است که وظیفه پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی و تربیت دانشجویان جهت تأثیر گذاری حداکثری در فضای دانشگاه و جامعه را بر عهده دارد.

,

وی افزود: مهم ترین زمینه فعالیت بسیج دانشجویی،حیطه فرهنگی می باشد که امروزه و با توجه به شرایط کشور نیاز به فعالیت در این زمینه بیش از پیش حس می‌شود.

,

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات احمدی، توحید رستمی فرد به عنوان مسئول بسیج دانشجویی سپاه بیت المقدس کردستان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه