اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

بسیج مصمم تر از گذشته در میدان خدمت رسانی حضور دارد/ ۷۵۰ گروه جهادی تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح استان مرکزی شرکت می کنند

بسیج مصمم تر از گذشته در میدان خدمت رسانی حضور دارد/ ۷۵۰ گروه جهادی تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح استان مرکزی شرکت می کنند
کریمی گفت: بسیج امروز مصمم تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شهرستان شازند ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: جهادگران بسیجی برای خدمت بی منت به مردم لحظه ای متوقف نمی شوند و جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران بسیجی پا به پای جبهه مقاومت پرچم مقدس ایران اسلامی را هر روز برافراشته‌تر خواهند کرد و ایرانی قوی را محقق خواهند کرد و برای اعتلای اسلام نقش آفرینی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی تاکید کرد: بسیج امروز مصمم تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.
,
 
,
سردار کریمی افزود: به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در بین جوانان امروز امید و نشاط در بین نسل جوان و نوجوان زنده است و در سطح استان مرکزی بیش از ۱۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور به مردم و ولی نعمتان در عرصه های مختلف خدمت میکنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز جریان جهادی به یک جریان عمومی و گفتمان سراسری تبدیل شده، گفت: جریان جهادی علاوه بر اینکه منشا خیرات و برکات فراوانی است وحدت آفرین و خنثی کننده توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی است.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان مرکزی از تاریخ ۲۸ آبان ماه تا ۸ آذرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، افزود: جهادگران بسیجی در این رزمایش در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه های تخصصی به مردم خدمت رسانی می کنند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: بیش از ۷۵۰ گروه جهادی تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح استان مرکزی شرکت می کنند و جهادگران با روحیه فاطمی در راستای خدمت با مردم و رفع مشکلات نیازمندان و مناطق محروم و کم برخوردار تلاش می کنند.
,
 
,
 انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه