اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

آبدانان مظهر دینداری است/ قرآن سوزی کار انسان های پلید و فاسق است

آبدانان مظهر دینداری است/ قرآن سوزی کار انسان های پلید و فاسق است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در اجتماع خودجوش مردم آبدانان که در محکومیت هتک حرمت به مسجد و قرآن سوزی برگزار شد، گفت: ما آبدانان را به همه خوبی ها و شهدایش می‌شناسیم، شهیدانی که از اولین ها هستند کوچکترین و نوجوان ترین شهید، شهید هسته ای، شهدا و فرماندهان دلاوری که در کردستان در نقاط صبع العبور آن مناطق بر دشمنان تازیدند و هنور آوا و صدایی آنها در آسمان آبدانان قابل شنیدن است. ایران آبدانان را با رضایی نژادها و اولین هایش می شناسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سردار "شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در اجتماع خودجوش مردم آبدانان که در محکومیت هتک حرمت به مسجد و قرآن سوزی برگزار شد، گفت: ما آبدانان را به همه خوبی ها و شهدایش می‌شناسیم، شهیدانی که از اولین ها هستند کوچکترین و نوجوان ترین شهید، شهید هسته ای، شهدا و فرماندهان دلاوری که در کردستان در نقاط صبع العبور آن مناطق بر دشمنان تازیدند و هنور آوا و صدایی آنها در آسمان آبدانان قابل شنیدن است. ایران آبدانان را با رضایی نژادها و اولین هایش می شناسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
 
,
وی افزود: ما آبدانانی را با همان شور دفاع مقدس می‌شناسیم مردم با صلابت و با شرفی که همیشه مایه عزت ما بوده اند مظهر مهمان نوازی و عطوفت و با احساس بودند این ها حقیقت های این دیار است در فتنه منافقین بارها و بارها در خیابان های این شهر در جریان بنی صدر و فتنه های بزرگ و کوچک جوانان آبدانان نلرزیدند و همیشه پای نظام بوده و هستند.
,
 
,
شاکرمی در ادامه گفت: ما اگر خویشتندار نباشیم فضای شهر ملتهب می شود ما می توانیم همه آنها را با هم بسوزانیم، خدایا تو شاهدی به عنوان یک فرمانده نه به عنوان یک نیرو بارهای بار عظمت، صلابت بزرگی و شکوه رزمندگان آبدانانی را دیده ام.
,
 
,
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد:به آن جوان یا نوجوان آبدانانی که به هر دلیلی به دشمن گوش می دهد و تحت تاثیر قرار گرفته عرض میکنم برادر من همه آدم های کثیف، ناپاک و لجن آنهایی که در برابر مسجد، قرآن گفتمان دین ما قرار گرفته اند میخواهند ما را به جان هم بندازند اینکه ما خویشتنداری می کنیم حتی اگر یک نفر هم در طرف مقابل از دست برود برای ما باخت است چون ما آنها را نیروی دشمن نمی دانیم اینکه در صحنه با اقتدار عمل نمی شود و ما آبدانان را امنیتی نمی کنیم از روی ضعف نیست چون آبدانان مظهر دینداری است مردم این دیار در دور دست ها از نظام و انقلاب و ارزش ها و قرآن دفاع کردند آیا نمی توانند از مسجد و قران در شهر خود دفاع کنند.
,
 
,
وی بیان داشت: گروهک های ضد انقلاب شکست خورده مفلوک، فاسق و ناچیز در دور دست ها برنامه ریزی کنند و بعد جوان آبدانای بیاد قرآن بسوزاند؟ احساس من می گوید این آبدانانی نیست و شما هم قبول نکنید این آبدانانی باشد و ریشه در این خاک ندارد، هویت ندارد. من معتقد هستم آنچه از در ورود کرده و عمدا کتاب قرآن را و آیات وحی را و کلام نورانی را در خیابان سوزانده حتما آبدانانی نیست این فقط کار انسان های پلید فاسقی است که می شود به آنها شک کرد.
,
 
,
شاکرمی عنوان داشت: دستگاه قضایی، نیروهای انتظامی و امنیتی تمامی افراد معاند را پیدا کنند. یک زمان امکان برخورد و رافت اسلامی برای بعضی افراد گول خورده وجود داشت اما امروز و کسانیکه قران سوزی کردن هیچ گونه مماشاتی وجود ندارد.  
,
 
,
وی در ادامه گفت: مگر می‌شود در آن سوی مرزها عفریته ی و افراد فاسقی که هویتی ندارند و در دامن دشمن و غرق در فساد هستند برای آبدانان تعیین تکلیف کنند و چند انسان فاسد در فضای مجازی مردم شهر را تهدید کنند. جوانان ابدانانی با صلابت تر و انقلابی تر در صحنه خواهند ماند.
,
 
,
شاکرمی بیان داشت: از همکارانم در بسیج، سپاه و نیروی انتظامی با وجود اقتدار اما خویشتنداری کردند و خون  جوان فریب خورده را نریخته و تیراندازی نکردند تشکر میکنم این استراتژی ما است و راضی نیستم کسانیکه حتی گفتمانمان را  قبول ندارند آسیب ببینند همه انها در صف ما قرار خواهند گرفت و با ما خواهند بود.
,
 
,
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تصریح کرد: از روحانیت، گروه های جهادی، انتظامی و بسیجیان انتظار دارم بهتر از گذشته مسجد جامع را صفا و رونق دهند و با برگزاری مراسمات مسجد را از غربت درآورند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه