اخبار داغ

فرماندار کاشمر تاکید کرد؛

اقتصاد، اشتغال و به‌روز رسانی طرح‌های هادی روستاها باید اولویت بخشدار مرکزی باشد

اقتصاد، اشتغال و به‌روز رسانی طرح‌های هادی روستاها باید اولویت بخشدار مرکزی باشد
دایی صراف با بیان اینکه به دنبال کادر سازی از نخبگان جوان شهرستان در پست های مدیریتی هستیم و بخشدار جدید مرکزی از بین نیروهای جوان و انقلابی شهرستان انتخاب شد، گفت: اقتصاد، اشتغال، به روز رسانی طرح‌های هادی و... از جمله اولویت های امروز بخش است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس،  امیر دائی صراف، فرماندار کاشمر شب گذشته در نشست شورای اداری شهرستان کاشمر که به منظور تودیع و معارفه بخشدار مرکزی کاشمر در محل حسینیه حسینی روستای کسرینه از توابع بخش مرکزی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئله پدافند غیر عامل باید جدی بگیریم و نسبت به آن برنامه ریزی دقیق و درستی داشته باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس،,
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط حساس در مقطع کنونی باید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار بگیریم، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که کار ارباب رجوع زمین بماند و در برابر ناراحتی ارباب رجوع سخت صدر داشته باشیم. 
,
 
,
فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه پیگیری جدی باید در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان که برخی از آنها درباره کاشمر است صورت گیرد، تصریح کرد: مدیران پیگیر مصوباتی که مربوط به شهرستان کاشمر است داشته باشند و ضرورت دارد اگر در برنامه ای عقب هستیم با مدیران کل مذاکره کنیم و سهم عقب مانده شهرستان را طلب کنیم. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آمار ثبتی اشتغال شهرستان کاشمر علیرغم اتفاقات خوبی که در حوزه اشتغال رقم خورده بسیار پایین است و این به معنای این است که ثبت لازم در سامانه مربوطه صورت نگرفته است، اذعان کرد: حضور برخی از مدیران در مراسمات تاکیدی کمرنگ است و این به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. 
,
 
,
دایی صراف با تاکید بر اینکه فردی که کارگزار نظام است و در هیچ جلسه ای شرکت نمی کند توجیه پذیر نیست، عنوان کرد: دستگاه های خدمت رسان باید تمام تلاش خود را برای پایداری شبکه های توزیع را به کار گیرند و نکات پدافند غیر عامل در این شبکه ها به صورت جدی پیگیری شود. 
,
 
,
وی با بیان اینکه همه باید پای کار نظام و انقلاب در این شرایط باشیم و تمام تلاش خود را به کار گیریم، تشریح کرد:  به دنبال کادر سازی از نخبگان جوان شهرستان در پست های مدیریتی هستیم و به همین دلیل بخشدار جدید مرکزی از بین نیروهای جوان، انقلابی و حزب اللهی شهرستان انتخاب شد. 
,
 
,
فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه بخشدار باید تمام تلاش و توان خود را برای خدمت رسانی به مردم بخش مرکزی معطوف کند و سیاست های عمومی دولت را در این بخش اجرایی کند، بیان کرد: اقتصاد، اشتغال، به روز رسانی طرح های هادی و... از جمله اولویت های امروز بخش است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود. 
,
 
,
در پایان این نشست از زحمات چندین ساله سعید چیتی تجلیل و میثم میری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان کاشمر معرفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه