اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است

جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است
حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است گفت: با روحیه بسیجی، پیشرفت میسر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در اجتماع بسیجیان بروجرد اظهار داشت: نیروی انتظامی نشان داد با تمام توان در خدمت اسلام و مردم است و برای تامین امنیت و عزت کشور جانفشانی می کنند بنابراین اگر روحیه بسیجی که کار و تلاش، مجاهدت، اخلاص صفا و بندگی، دشمن ستیزی و مدیریت جهادی است را در خود تقویت کنیم هیچ مشکلی نمی تواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: تا انسان در خود تحولی ایجاد نکند نمی تواند دین خدا را یاری کند و کسی که می خواهد دین خدا را یاری کند باید به دین پایبند باشد و بندگی کند پس اگر بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم در پیروزی و موفقیت تردیدی نیست چرا که مومنان شکست ناپذیر هستند.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: وقتی امام(ره) برای پیروزی انقلاب اقدام کرد، درجه اخلاص و ایمان ایشان بسیار بالا بود و خدا محوری بنیانگذار انقلاب سبب شد تا با پشتوانه مردمی پیروز شود پس اگر در جنگ پیروز شدیم رزمندگان با فرامین امام(ره) و پشتکار حضور داشتند و ترس برای آنها معنایی نداشت چرا که شهادت را عشق می دانستند.

,

وی بیان کرد: باید خودمان را آماده کنیم تا با اعتقاد راسخ دفاع کنیم بنابراین باید در برابر باطل ایستاد، این انقلاب پیشرفت های زیادی داشته است و امروز ایران در برابر دشمنان ایستاده است، دشمنان ما انسان نیستند بلکه جنایتکار، باطل و فاسد هستند.

,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ترویج فساد و فحشا هستند گفت: به لطف خدا با نیروی بسیج در مسیر انقلاب هستیم و کشور ما شکست ناپذیر است و لازم است که مردم را دلگرم و ارباب رجوع را تکریم کنیم البته دشمن از نجابت جمهوری اسلامی سو استفاده کرده است چرا که تهی مغز هستند ولی قطعا با اغتشاشگران برخورد می شود.

,

سرهنگ احمد حسنوند نیز در این اجتماع اظهار داشت: بسیج در فتنه اخیر کشور در میدان حضور دارد و با افرادی که با بغض کفتار صفت، دست به توطئه می زنند و فرزندان را شهید می کنند برخورد می کند، البته تا وقتی این کشور به امنیت نیاز دارد به انگیزه بسیجی هم نیاز است و انکار بسیج در واقع انکار بزرگترین ضرورت کشور است.

,

وی افزود: دشمنان به ماهیت و قوت بسیج پی برده اند از همین رو به دنبال این هستند تا بسیج را به عنوان مانعی برای رسیدن به اهداف خود بردارند، امروز برخی در کشور با اهانت به بسیج به دنبال دعوت نامه های آن طرف آب هستند و برای سکونت در کشورهای دیگر تلاش می کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: نهادهایی مانند بسیج مانند دژ محکمی هستند و عده ای هم می دانند رمز موفقیت در کشور بسیج است که در کنار نیروهای مسلح حضور دارد، همه می دانند بسیج امنیت ساز است و عده ای دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب هستند اما بسیج امیدآفرین است که نمونه آن در ایام کرونا مشاهده شد.

,

وی با بیان اینکه هر جایی در کشور مشکلی باشد بسیج دنبال کمک کردن به مردم است و دشمن می داند بسیج طرفدار تمام مردم است خاطرنشان کرد: امروز بسیج به الگویی موفق تبدیل شده است تا جایی که کشورهایی که در برابر دشمن دوام آورده اند، از الگوی بسیج استفاده کرده اند که نمونه آن در عراق و سوریه مشاهده شده است.

,

حسنوند در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته ۲۴۰ مورد تسهیلات مشاغل خانگی با هزینه شش میلیارد تومان پرداخت شده است، همچنین ۱۰۰ تسهیلات معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان، با همکاری بنیاد برکت ۹۰ تسهیلات به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، با همکاری اداره کار به ۱۰۰ نفر بالع بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است همچنین ارائه آموزش به دو هزار و ۶۸۸ نفر توسط فنی و حرفه ای انجام گرفته است.

,

وی اظهارداشت: طی مدت مذکور ۶۷ صندوق با چهار میلیارد تومان، راه اندازی چهار تعاونی، اجرای ۱۳۳ پروژه عمرانی با هزینه ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ساخت ۳۸ منزل مسکونی برای محرومان، آبرسانی به شش روستا، احداث کانال به طول پنج هزار متر، لایروبی ۱۷ رودخانه، تعمیر دو مدرسه انجام گرفت.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: طی یک سال اخیر بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان کمک مومنانه در بروجرد توزیع شده است همچنین در این مدت سه هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی، سه هزار و ۵۱۲ بسته لوازم‌التحریر و ۷۱ جهیزیه بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه