اخبار داغ

رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد و هتل تبریز در پرشین سفر

رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد و هتل تبریز در پرشین سفر
هتل سه ستاره آفاق با نیم قرن تجربه در ارائه خدمات پذیرایی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) خدمت رسانی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هتل سه ستاره آفاق با نیم قرن تجربه در ارائه خدمات پذیرایی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) خدمت رسانی می کند. این هتل در 8 طبقه با اتاق هایی با سبک های مختلف ساخته شده است. رستوران هتل غذاهای لذیذ با کیفیت و همچنین کافی شاپ دنج که طیف وسیعی از نوشیدنی ها و دسرها را سرو می کند به مهمانان ارائه می دهد. هتل آفاق از نظر جغرافیایی در نزدیکی باغ نادری، آرامگاه نادرشاه افشار واقع شده است. تمام اتاق‌های این هتل به ‌طور بی‌ نقصی مرتب و منظم هستند و امکانات و خدمات کافی برای مهمانان در یک هتل سه ستاره وجود دارد. چک این 24 ساعته، صندوق امانات مرکزی، خدمات خشکشویی و لاندری، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و پارکینگ از دیگر مزایایی است که میهمانان از آن بهره مند خواهند شد. گروه مدیریت همراه با کارکنان مجرب و مهربان همیشه در دسترس هستند تا اقامت در این هتل را تا حد امکان راحت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هتل آتی هتلی سه ستاره است که در توریستی ترین منطقه مشهد و نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. زائران برای رسیدن به حرم با پای پیاده ممکن است 30 دقیقه زمان نیاز داشته باشند و اگر علاقه ای به پیاده روی ندارید، هتل چندین بار در روز امکان حمل و نقل به حرم مطهر را فراهم می کند. هتل آتی دارای 45 اتاق از اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است که میهمانان می توانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. در رستوران هتل غذاهای لذیذ ایرانی سرو می شود. چایخانه سنتی مکانی دنج برای گذراندن مدتی با صرف چای گیاهی سنتی ایرانی است. نکته خوبی که بازدیدکنندگان و زائران از آن لذت می برند، پارک دریایی مشهد است که در نزدیکی هتل قرار دارد. برای کسانی که دوست دارند در سفرهای خود هم معنویت و هم هیجان داشته باشند، پیشنهاد خوبی است. دسترسی به اینترنت رایگان، تاکسی سرویس و پارکینگ اختصاصی از دیگر امتیازات آن است.

,

هتل آپارتمان لبخند مشهد در 6 طبقه احداث شده است که این هتل آپارتمان مشهد در سال 1392 فعالیت خود را در ارائه خدمات پذیرایی به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز کرد. این هتل آپارتمان دارای رستورانی است که غذاهای باکیفیت را سرو می کند و کافی شاپی که نوشیدنی های گرم و سرد و همچنین دسرها را سرو می کند. هتل آپارتمان لبخند مشهد از نظر جغرافیایی در یکی از خیابان های اصلی مشهد، خیابان امام رضا واقع شده است که امکان دسترسی آسان به مهم ترین جاذبه این شهر یعنی حرم مطهر و جاذبه های دیگر مانند پارک کوهسنگی را می دهد. اگر مشتاق خرید سوغاتی هایی هستید که بعداً به شما یادآوری می کنند، مراکز خرید زیادی در این محله وجود دارد. اتاق های VIP و خدمات CIP خدماتی است که در اختیار مهمانان محترم قرار می گیرد.

, هتل آپارتمان مشهد, هتل آپارتمان مشهد, VIP, CIP,

هتل آپارتمان عمارت مشهد یکی از اقامتگاه های دنج و لوکس در پایتخت مذهبی ایران مشهد است. این هتل آپارتمان مشهد از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به حرم مطهر قرار گرفته و گزینه مناسبی برای زائران است. دکوراسیون شیک و امکانات رفاهی کافی مواردی هستند که در نگاه اول هر توجهی را به خود جلب می کنند. تمامی آپارتمان های هتل آپارتمان عمارت مجهز به آشپزخانه و ظروف پخت و پز هستند تا میهمانان بر اساس سلیقه خود آشپزی کنند. این مزیت هتل آپارتمان را برای کسانی که به صورت گروهی سفر می کنند خاص می کند. رستوران و فست فود با غذاهای خوشمزه در داخل هتل برای کسانی که مشتاق بیرون رفتن برای خوردن چیزی نیستند در دسترس است. کافی شاپ هتل با ارائه طیف وسیعی از نوشیدنی ها و دسرها، مکانی مناسب برای گذراندن اوقاتی شاد است.

,

رزرو هتل تبریز

, رزرو هتل تبریز,

در کنار ویژگی های مهمان نوازی ایرانیان مانند فرهنگسرا، شهر قهرمانانه، آموزش محور، تاریخی ، تبریز به اندازه ای محبوب است که گردشگران را از سراسر جهان جذب کند و به ایران سفر کند، هتل پنج ستاره لاله پارک در تبریز یکی از بهترین هتل تبریز است که میهمانان ممکن است رزرو داشته باشند.

, هتل تبریز, هتل تبریز,

هتل تازه تاسیس لاله پارک تبریز که به عنوان بزرگترین هتل مجلل تبریز معرفی شده است. این هتل که در منطقه تاپ شهر واقع شده است، دارای 14 طبقه و 220 اتاق با دکوراسیون خوب است. هتل مدرن لاله پارک تبریز از ترکیبی از کارکنان ماهر چندزبانه، امکانات و خدمات پیشرفته و زنجیره ای از دستورات مشتری مدار بهره می برد که به طور کلی با هم هماهنگ هستند تا با درک نیازها و انتظارات نهفته به مهمانان معتبر خود خدمات ارائه دهند. در حالی که دسترسی عالی به فرودگاه تبریز و دسترسی سریع به پارک لاله امتیاز مثبت است، مرکز تفریحی و ورزشی شگفت‌انگیز، هفت سالن کنفرانس کاملاً مجهز، استخر سرپوشیده مجلل تنها بخشی از امکانات و خدماتی است که در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل تبریز به دور از رقبای خود با ضریب نفوذ دست نیافتنی به مهمانان بسیار ارزشمند خود.

,

رزرو هتل قشم

, رزرو هتل قشم,

هتل فولتون قشم یک هتل 4 ستاره لوکس در جزیره زیبای قشم است. از این هتل قشم می توانید به راحتی به برخی از مراکز خرید معروف قشم مانند مرکز خرید ستاره قشم و مرکز خرید پردیس دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به راحتی به خلیج نیلگون و زیبای فارس بروید.

, هتل قشم, هتل قشم,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه