اخبار داغ

همزمان با آغاز هفته بسیج؛

روشنایی؛ ارمغان جهادگران برای دانش آموزان درمیانی/ ۴۰۰ بسته نوشت افزار اهدا شد

روشنایی؛ ارمغان جهادگران برای دانش آموزان درمیانی/ ۴۰۰ بسته نوشت افزار اهدا شد
مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج با همت گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک برق مدرسه عشایری روستای ماه بانو و قاسم آباد در شهرستان درمیان تامین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جهادگر و بسیجی کف میدان که باشی برایت فرقی ندارد در چه زمینه ای به خدمات رسانی بپردازی. وقتی وارد عرصه بسیج و سیلِ خروشان جهادگران می شوی تنها کیفیت خدمت به محرومان برایت اهمیت دارد حال این خدمت می خواهد عمرانی باشد یا فرهنگی، پزشکی یا علمی آموزشی، هنری یا کمک مومنانه فرقی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

و اما چند سالی می شود عرصه خدمات رسانی جهادگران گسترش یافته و از فعالیت های عمرانی به سمت فعالیت های دیگری از جمله توسعه زیرساختها در روستاهای محروم رفته است.

,

گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک یکی از گروه های جهادی فعال در خراسان جنوبی است که خدمات شایسته و در خور توجهی در حوزه های مختلف و با کیفیت را به مردم روستاهای خراسان جنوبی ارائه کرده و می کند.

,

, ,

این بار خدمت گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک رنگ روشنایی به خود گرفته و در بحث تامین برق مدرسه عشایری روستای عشایری ماه بانو و قاسم آباد از توابع شهرستان درمیان، اقدام جهادی متفاوتی را رقم زده است.

,

برق رسانی برای مدرسه ای که تنها وسیله گرمایشیش یک چراغ نفتی بود که در زمستان گرمای مطلوب را نداشته و به خاطر بوی نفت اکثرا دانش آموزا اذیت بودند.

,

, ,

رضا حسینی مقدم، مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته بسیج با همت گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک برق مدرسه عشایری روستای ماه بانو و قاسم آباد در شهرستان درمیان تامین شد.

,

وی با بیان اینکه وسیله گرمایشی این مدرسه چراغ نفتی بود، افزود: این مدرسه یک کولر گازی هم داشت که بهترین بازدهی گرمایی یا سرمایی را دارد اما فاقد برق بود.

,

مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک بیان کرد: این گروه جهادی در بحث تامین برق این مدرسه با شرکت برق و آموزش و پرورش رایزنی کرد و در نهایت با خرید امتیاز و کنتور برق کار برق رسانی به این مدرسه انجام شد تا دانش آموزان در زمستان امسال و سالهای سال راحت درس بخوانند.

,

حسینی مقدم عنوان کرد: چون مدرسه کانکسی میباشد امکان گازرسانی هم نداشته است.

,

وی با بیان اینکه فعالیت های جهادی برای ایران و ایرانی رقم میخورد، عنوان کرد: همچنین به ۱۱دانش آموزش این مدرسه نیز لوازم التحریر اهدا شد.

,

, ,

مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک از توزیع ۴۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند درمیان خبر داد و افزود: این اقلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان جنوبی، موسسه نسیم مهر درمیان و خیرین تهیه و توزیع شده است.

,

حسینی مقدم بیان کرد: این اقدام همزمان با آغاز هفته بسیج در شهرستان درمیان انجام شد و هر یک از بسته های توزیع شده به نام یک شهید مزین شده بود.

,

وی عنوان کرد: به مناسبت این هفته به تعداد ۳۸ نفر زائر اولی کربلا و ۳۰ نفر نیازمند حوزه تعمیرات لوازم خانگی، هدیه مالی تقدیم شد.

,

مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک با اشاره به برنامه های اجرا شده در شش ماهه اول سالجاری، اظهار کرد: مشارکت در اردوی ۱۰۰ دختر دانش آموز و ورزشکار درمیانی، کمک نقدی در تهیه لباس فرم مدرسه بچه های مقطع دبستان مرکز امام علی(ع) بیرجند، کمک به استحمام معلولین مرکز حضرت ابوالفضل(ع)بیرجند، اطعام بیش از ۱۰ هزار نفر در درمیان و بیرجند، کمک در رنگ آمیزی دو مدرسه شهری و روستایی، رنگ آمیزی یکی از مراکز روزانه توانبخشی بیرجند، برگزاری کلاس های رایگان ورزشی با مشارکت گروه جهادی شهید رحیمی بیرجند، توزیع سبد معیشتی ویژه گروه های آسیب دیده، پرداخت کمک هزینه درمانی، پرداخت کمک هزینه احداث سرویس بهداشتی و حمام از جمله خدمات انجام شده توسط گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک بوده است.

,

, ,

حسینی مقدم با اشاره به اینکه بزرگترین کمپ ترک اعتیاد بانوان توسط عضو این گروه جهادی در مرکز استان فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: اسفند سال گذشته سلسله کارگاه های خانه و خانواده را برای اولین بار در استان با ۱۵ سرفصل آموزشی با هدف کاهش آسیب ها آغاز کردیم که خردادماه سال جاری کارگاه به پایان رسید و در نظر است مجدد با ریاست دانشگاه علمی کاربردی اسدیه و شهردار اسدیه رایزنی لازم صورت پذیرد تا در صورت موافقت مجددا از ظرفیت های دو مجموعه برای برگزاری کارگاه آموزشی مجازی استفاده کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم آبروی محله، ایستگاه صلواتی واکس زدن کفش عزاداران حسینی، موکب حسینی با محوریت پویش مشق مهربانی ویژه دانش آموزان نیازمند نیز از برنامه های گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک بوده است.

,

مسئول گروه جهادی سردار شهید احمد صمیمی ترک افزود: از اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی استان، معاونت اجتماعی سپاه استان، بهزیستی استان، شهرداری اسدیه، دانشگاه علمی کاربردی اسدیه، سپاه شهرستان درمیان، امام جمعه شهرستان درمیان و شهر قهستان، کانون مهدی یاران خراسان جنوبی، هیات کاراته استان و تمامی خیرین عزیز که باعث شدند خدمات این گروه تسریع و تسهیل شده به دست نیازمندان و خدمت گیرندگان برسد تقدیر و تشکر می شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه