اخبار داغ

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان:

حمایت هزار خیر از پروژه‌های مدرسه‌سازی در لرستان/ ۳۲ مدرسه ساخته شد

حمایت هزار خیر از پروژه‌های مدرسه‌سازی در لرستان/ ۳۲ مدرسه ساخته شد
رضوی با بیان اینکه هزار خیر از پروژه‌های مدرسه‌سازی در لرستان حمایت می‌کنند، گفت: ۳۲ مدرسه امسال توسط خیرین ساخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: هزار و ۵۷ خیر، ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس را در استان لرستان مورد حمایت قرار داده اند و با کمک های خیرین هرساله تعدادی مدارس جدید ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امسال ۳۲ مدرسه با همت خیرین مدسه ساز، ساخته و تحویل داده شده است و هم‌اکنون ۱۱۳ پروژه مدرسه سازی در دست اجراست که پیشرفت برخی از پروژه‌ها بین ۷۰ تا ۹۰ درصد است و تعدادی از پروژه ها تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

,

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز در نیمه اول امسال بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای احداث مدارس کمک کردند و در همین راستا بیست و چهارمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز در استان لرستان برگزار می شود.

,

رضوی گفت: این جشنواره دهم آذرماه با حضور خیرین برگزار خواهد شد البته تعداد خیرینی که در کمک به مجمع برای تجهیز و ساخت همکاری دارند بیشتر از این رقم است و این جشنواره به پاس همکاری خیرین مدرسه ساز برگزار می گردد.

,

وی خاطرنشان کرد: خیرین، حتی با کمک های کم خود هم می توانند سهمی در ساخت و تجهیز مدارس داشته باشند و محیط آموزشی را برای دانش آموزان مهیا نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه