اخبار داغ

فرمانده سپاه چرداول خبرداد؛

اجرای۳۱ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چرداول

اجرای۳۱ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چرداول
فرمانده سپاه چرداول گفت: برنامه های هفته بسیج با شعار 《بسیج، خدمتگزار ملت ایران 》با ۳۱ عنوان برنامه مختلف فرهنگی ، بصیرتی، سازندگی، اجتماعی، ورزشی و .. درقالب ۷۰ برنامه اجرایی در سطح شهرستان چرداول اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار "فرهاد امینی"،  فرمانده سپاه ناحیه چرداول  در گفتگو با خبرنگار   ایلام بیدار  گفت: برنامه های هفته بسیج با شعار 《بسیج، خدمتگزار ملت ایران  》با ۳۱ عنوان برنامه مختلف فرهنگی ، بصیرتی، سازندگی، اجتماعی، ورزشی و .. درقالب ۷۰  برنامه اجرایی در سطح شهرستان چرداول اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای بیان دستاوردهای شجره طیبه بسیج است که در پنجم آذرماه به فرمان امام راحل تاسیس شد که با تاسیس بسیج ، مردم بعنوان سلاح استراتژیک نظام پشتوانه و مدافع انقلاب شدند.

,

امینی خاطرنشان کرد: بسبج از اول انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف در کنار مردم شریف وباعزت کشورمان بوده و انشاءالله تمام قد تا رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ادامه  مسیرخواهد داشت.

,

وی  بیان داشت : بسیج  از متن مردم بوده ودر همه عرصه ها خادم مردم است و امروز هم در کنار جان برکفان انتظامی و  امنیتی به دشمنان انقلاب اسلامی اجازه نخواهد داد تا به اهداف شومشان  در نا امن کردن ایران اسلامی دست پیدا کنند.  

,

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد: بسیج یک الگوی موفق در سطح دنیا برای سایر کشورها است تا مردم آنها در زمینه های مختلف نقش آفرینی کرده و با کمترین امکانات بهترین نتایج را رقم بزند.

,

امینی در ادامه گفت: بسیج خادم مردم و فرزند مسجد است لذا باتعامل با ارکان مسجد از قبیل هیئت امناء، هیئت مذهبی، کانون فرهنگی و .. برای اعتلای مردم محله خود در مسیر اسلام و انقلاب تلاش می کند.  

,

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی متاثر از فضائل اصیل اسلامی می باشد گفت: بسیجیان تلاش می کنند تا با تقویت بعد معنوی و ولایت مداری خود ، با حضور در میادین مورد نیاز انقلاب از قبیل کمک به تامین امنیت جامعه ، عرصه فرهنگ ، سازندگی، پزشکی، اقتصادی و ... ایفای نقش نماید.

,

امینی بیان داشت: ترویج فرهنگ بسیجی در واقع تلاش برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی است ، که این فرهنگ باعث شده در طول ۴۴ سال گذشته علی رغم اینکه جبهه استکبار از تمام ظرفیت های خود از قبیل جنگ تحمیلی،  تحریم اقتصادی ، تهاجم فرهنگی ، تبلیغات ماهواره ای و فضای مجازی بهره برده ولی به خاطر برخورداری مردم عزیز ما از فرهنگ ناب بسیجی تمام توطئه ها نقش بر آب شده و ان شاالله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در گستره جغرافیای مملکت بلکه در سطح منطقه و جهان به عنوان یکی از قدرت های معنوی، پزشکی، فرهنگی ، نظامی و ... در حال حرکت به سمت جلو است.

,

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته تبعیت از ولایت فقیه و نقش موثر آن در حرکت روبه جلو است.  

,

وی در پایان از نقش آفرینی بسیجیان شهرستان در طول سال قدردانی کرد واز  امام جمعه و فرماندار  شهرستان، اعضای شورای تامین  و شورای اداری و به ویژه از مردم انقلابی چرداول  بابت حمایت از بسبج وفرهنگ بسبج قدردانی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه