اخبار داغ

در دیدار هیئت رئیسه سپاه ثارالله با نماینده ولی فقیه در کرمان عنوان شد؛

امروز جهان مقاومت از بسیج اقتدا می‌کند/ تفکر پیشرو بسیج، تفکر مسلمان انقلابی و وظیفه شناس است

امروز جهان مقاومت از بسیج اقتدا می‌کند/ تفکر پیشرو بسیج، تفکر مسلمان انقلابی و وظیفه شناس است
به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج هیئت رئیسه سپاه ثارالله استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج هیئت رئیسه سپاه ثارالله استان کرمان با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت:بحث انقلاب در قرن حاضر، وقوع آن، پیشرفت های انقلاب، مخالفت های انقلاب به وسیله بدخواهان انقلاب و  ذات پاک و مطهر انقلاب، بحث بسیار مهمی در ابعاد مختلف است.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: خداوند به امام راحل توفیق داد که هدایت و رهبری امتی را به عهده بگیرد و بلا شک مردم بی نظیر ایران در تاریخ بشریت کم نظیر هستند؛ ملت ایران از ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در حال مبارزه اند و موضوع جهاد و مبارزه با ظلم استکبار در رکاب امامین انقلاب از دستور کار آنان خارج نشده است.

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه خداوند دو رهبر به جامعه ایران اسلامی، ارزانی داشت که هر دو به حق از جانشینان امام زمان(عج) هستند، عنوان کرد: ذات انقلاب به گونه ای است که با استکبار درگیر است و فلسفه وجود انقلاب این است و اسناد متعدد نشان می دهد که مشکل دشمن با ما حل شدنی نیست چرا که نه انقلاب اسلامی از موضوع حق خود پائین می آید و نه دشمن از موضوع باطل خود پائین می آیند.

وی بیان کرد: ابتکار امام راحل این بود که سپاه قدرتمند، پاک و هم جنس انقلاب را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب تشکیل داد و سپاه در تمام میدان ها مأموریت پیدا کرد، هزینه فراوان داد و مأموریت های خود را صد در صد با موفقیت انجام داد، به گونه ای که امروز خواری در چشم دشمنان شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ابراز کرد: سپاه که فرزند و متولد شده انقلاب است، برای آنکه حلقه اتصال با مردم را نگهدارد، بانی بسیج شد، بسیجی که به تفکر نه تنها در ایران اسلامی بلکه در دنیا شده و دنیا را در ابعاد مختلف و جریان مقاومت را در جهان اسلام، تحت تأثیر قرار داده است و امروز جهان مقاومت از بسیج اقتدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: تفکر ناب و پیشرو بسیج، تفکر مسلمان انقلابی و وظیفه شناس است، تفکر بسیج، تفکر مسلمانی است که می خواهد اسلام را از کتاب سنت دریافت کند و این تفکر، تفکر پیشرویی است که پیامبر اسلام(ص)، در مدینه، اسلام را گسترش داد؛ تفکر بسیجی، تفکری است که از حداقل امکانات، حداقل بهره را بردن؛ تفکر بسیج، در جبهه مقاومت، ملیت های مختلف را در کنار هم شکل داد تا صف محکم انسانیت  و دیانت شکل گیرد و این تفکر زنده است.

امام جمعه شهر کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح کشور و اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در این شرایط به کرات مواجه بودیم که بسیجیان درخواست ورود به صحنه و جمع کردن اغتشاشات را داشتند تا بتوانند برخورد متناسب با دشمن داشته باشند تا دشمن مأیوس شود.

وی با بیان اینکه فکر بسیج به فضل الهی موجب موفقیت در صحنه اقتصادی، جنگ رسانه ای کشور با دنیا استکبار و منسجم کردن مردم پشت سر رهبری خواهد شد، افزود: تجلیل از هفته بسیج، تجلیل از تفکری پیش رو است که این تفکر، نجات بخش انسان است، تجلیل از ارزش های اسلامی و دینی و تجلیل از دستاوردهای بزرگ سازمان بسیج از ابتدای تأسیس تاکنون است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه تجلیل از هفته بسیج، تجلیل از آینده درخشان کشور، تجلیل از ایثارها، گذشت ها و فداکاری های ملت ایران است، خاطر نشان کرد: سپاه قدرتمند کشور، در کنار سایر نیروهای مسلح پشت سر مقام معظم رهبری، پرچم انقلاب را به صاحب اصلی خود خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

بسیج در اقصی نقاط عالم نهادینه شده است/ هفته بسیج، تجلی اعتلای بسیج است

, بسیج در اقصی نقاط عالم نهادینه شده است/ هفته بسیج، تجلی اعتلای بسیج است,

حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور با اشاره به اینکه طلوع هفته بسیج که به فرمان امام راحل بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی صادر شد را تبریک می گوییم، گفت: بسیج خاستگاه انقلاب اسلامی است و همه ملت ایران بسیجی هستند.

و امرور تفکر بسیج جامعه الشمول شده است خود را نشان داده است و ظهور و بروز پیدا کرده است امروز بسیج در اقصی نقاط عالم نهادینه شده است و خدا را شاکریم پرچم عزت و اقتدار بسیج در سراسر گیتی به اهتزاز در آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: و امرور تفکر بسیج در سراسر دنیا جاری است و این تفکر، همه جا خود را نشان داده و ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی ابراز کرد: امروز بسیج در اقصی نقاط عالم نهادینه شده است و خدا را شاکریم پرچم عزت و اقتدار بسیج در سراسر گیتی به اهتزاز در آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور عنوان کرد: دیدگاه امام راحل عظیم الشأن در خصوص بسیج، صرفا نسبت به ایران نبود، زمانی که بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج را صادر کنند، برای اقصی نقاط دنیا بوده است و این مهم را باید بدانیم که راه نجات ملت ها، تفکر بسیج است که در اقصی نقاط دنیا شاهد آن هستیم.

سردار محمد علی نظری ضمن تبریک ایام الله هفته بسیج گفت: این هفته از روز گذشته 29 آبان ماه آغاز و تا 5 آذر ماه ادامه دارد که در اولین روز از این هفته پروژه های محرومیت زدایی شامل آبرسانی به روستاهای فاقد آب، ساخت مدرسه، ساخت خانه عالم، انجام کارهای عمرانی راه، احیا و ترمیم قنوات و غیره را در شهرستان کهنوج با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در روز گذشته عنوان کرد: بسیجیان با دستان خالی و با ایجاد صندوق های قرض الحسنه، کارهای بزرگی انجام دادند که گفتنی است خانواده هایی از همین طریق در حال ارتزاق حلال هستند.

وی بیان کرد: برگزاری رزمایش فاطمی ۲ روز گذشته در شهرستان های استان با حضور بیش از هزار گروه جهادی آغاز شد که این رزمایش در سطح کشور نیز با حضور 17 هزار گروه جهادی در حال برگزاری است.

سردار نظری با اشاره به اینکه هدف از هفته بسیج، تجلی اعتلای بسیج است، عنوان کرد: در بسیاری از عرصه ها در دوران دفاع مقدس و پس از آن دوران، در شرایط کرونا و دیگر زمینه ها اقتدامات متعددی را انجام داده ایم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه بسیج پرچم دار تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: فعالیت های خود را در نُه عرصه انجام داده ایم که شامل قرارگاه سازندگی، قرارگاه فضای مجازی، قرارگاه علم و قناوری، قرارگاه تعلیم و تربیت، قرارگاه فرهنگی، قرارگاه دفاعی و امنیتی و دیگر قرارگاه ها هستند.

وی با اشاره به اینکه به منظور تحقق محله اسلامی، فعالیت را در ۷۲۵ محله آغاز کرده ایم، خاطر نشان کرد: همایش و اجتماع اقتدار بسیج، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، عطر افشانی قبور شهدا، اجتماع دانشجویان، برنامه های علمی، دیدارهای مردمی، اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان، اجرای طرح هر حوزه یک حقوقدان و غیره از جمله برنامه های هفته بسیج است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه