اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع):

شهدای بختیاری چراغ راه ایل هستند/ ایستادگی عشایر بختیاری مقابل دشمن

شهدای بختیاری چراغ راه ایل هستند/ ایستادگی عشایر بختیاری مقابل دشمن
اکبری گفت: قوم بختیاری بزرگ‌ترین قوم کشور هستند که ابتدا شیعه بودند و اگر امروز عده‌ای به نام بختیاری وارد شده‌اند و شعارهای ساختارشکنانه‌ای سرداده‌اند را نباید از بختیاری‌ها بدانیم، بلکه نشست و برخاست بختیاری با نام «علی(ع)» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته بسیج در دیدار با جمعی از معتمدان و سران ایلات و طوایف بختیاری استان‌ و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و 2443 شهید گرانقدر استان، شهدای مدافع امنیت کشور، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته بسیج را که یادگار امام راحل در سال 58 می باشد را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی ادامه داد: در روز های اول انقلاب اسلامی کسی به فکرش نمی رسید که مجموعه ای گسترده مردمی با تیز بینی و تیزهوشی و آینده نگری امام راحل به نام بسیج تشکیل شود و به برکت همین بسیج 43 همان بسیج باعث سربلندی انقلاب شد.
,
سردار اکبری افزود: قوم بختیاری بزرگ ترین قوم کشور هستند که ابتدا شیعه بودند و اگر امروز عده ای به نام بختیاری وارد شده اند و شعارهای ساختار شکنانه ای سرداده اند را نباید از بختیاری ها بدانیم، بلکه نشست و برخاست بختیاری با نام «علی (ع)» است، کنگره ملی بیش از ۱۱ هزار شهید عشایری در استان برگزار شد که حقا و انصافا کار بسیار ارزشمندی بود که در خاطره همگان باقی خواهد ماند.
,

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بیان کرد: با توجه به صداقت و پایبندی عشایر بختیاری بسیاری از نقشه ها را دشمنان چیدند؛ اما امروز مردم لر، عشایر و بختیاری های ما کاملا معتقد به اسلام ناب محمدی هستند و شهدای بختیاری از اولین شهدای دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: بیعت بختیاری ها با امام  خمینی(ره) باعث شد که  از نخست وزیر وقت که هم نام ایل بختیاری بود برائت جستند و بزرگان بختیاری  هم دین دار بودند.

اکبری خاطر نشان کرد: پرچم شهید علیمردان بختیاری با نام لااله الا الله ، محمد رسول الله، علی ولی الله، مزین بود و عشایر بختیاری از اولین کسانی هستند که با امام بیعت کردند و شهدای بختیاری امروز چراغ راه ایل هستند.

وی گفت: مردم عشایر در سراسر کشور، بخصوص عشایر بختیاری استان چهارمحال و بختیاری به دشمنان نشان خواهند داد اگر در مقابل دین ما و انقلاب ما بایستید، در مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) افزود: امروز در تمام دنیا اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام رعب و وحشت ایستاده است. امروز هویت ما دفاع مقدس است. در مقابل گروه های تکفیری هویت ما دفاع از حرم آل الله را خلق کردیم و امروز باید هویت پیشرفت خود را در مقابل تحریم ها عَلَم کنیم.

سردار اکبری ادامه داد: دشمنان چاره ای جز مقابله با ما ندارند، چون قدرتی ظهور کرده به نام اسلام و به زودی کاخ پوشالی دشمنان فروخواهد ریخت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: امروز افتخار ما مکتب اسلام است که نظیری مانند آن نیست و دیگر تاریخ و تمدن کهنی داریم که هیچ تمدنی قابل قیاس آن نیست.

وی عنوان کرد: در سالهای گذشته و قبل از انقلاب به دلیل بی لیاقتی پادشاهان، بخش هایی از خاک کشورمان را جدا کردند ولی بحمدالله امروز به برکت انقلاب اسلامی علی رغم تحمیل جنگ بر ما یک وجب از خاک این سرزمین را نتوانستند جدا کنند و تمام دنیا در مقابل ما ایستاد؛ اما ما با مکتب علوی و حسینی در مقابل آنها ایستادیم.

اکبری گفت: امروز هم مردم کشور ما و مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری ارادت خاصی به ولایت د ارند و در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم فرمودند: من علاقه خاصی به این مردم دارم، اینها کسانی هستند که در مقابل استعمار و دشمن ایستاده اند.

وی بیان کرد: من از زحمات مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری و هم از حضور شما و اعلام بیعت با انقلاب و رهبری تشکر می کنم. ما پا به رکاب رهبری ایستاده ایم. 1200 نفر از شهدای استان چهارمحال و بختیاری و 11 هزار شهید جامعه عشایری کشور نشان بر دین مداری و انقلابی بودن عشایر است.

سردار اکبری در آخر خاطرنشان کرد: بحران های متعدد بالغ بر 50 بحران برای کشور از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان ما طراحی و اجرا کرده اند؛ اما در همه آنها شکست خوردند و به فضل الهی این فتنه اخیر هم جمع خواهد شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه