اخبار داغ

تمام اقدامات لازم انجام شده؛

اصولی: بازیکنان تیم ملی نتیجه‌ای درخشان مقابل انگلیس خواهند گرفت

اصولی: بازیکنان تیم ملی نتیجه‌ای درخشان مقابل انگلیس خواهند گرفت
سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بچه‌ها ان‌شاءالله از همه توان‌شان استفاده کنند تا در این بازی نتیجه درخشان و باب میل مردم را به دست بیاورند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از دوحه، احسان اصولی، سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پیرامون آخرین شرایط تیم ملی ایران پیش از بازی با انگلیس اظهار داشت: چشم‌انتظار اولین بازی تیم ملی بودیم. تدارکات و اقدامات لازم در این خصوص به شکل کافی و کامل انجام شده و خدا را شکر حمایت‌های مردم و مسؤولین را داشته‌ایم. همه این‌ها انرژی مثبتی را برای تیم ملی و بازیکنانش ایجاد می‌کند. ان‌شاءالله از همه توان‌شان استفاده کنند تا در این بازی نتیجه درخشان و باب میل مردم را به دست بیاورند.

,

وی در ادامه بیان داشت: مهم برنامه‌ریزی و تلاش بچه‌هاست؛ عزم راسخی را بین بچه‌ها می‌بینیم. ان‌شاءالله بازی قابل قبول و درخشانی را مردم می‌بینند. این‌ها مهمترین فاکتورهایی است که باید مدنظر داشته باشیم. در این چند ساعت باقیمانده از مردم می‌خواهم حس مثبت و انرژی مثبتی بفرستند. با دعای خیر، پیام‌ها و نگاه مثبتی که دارند تیم ملی را حمایت کنند تا شاهد درخشش تیم ملی در این روز باشیم.

,

اصولی درباره پاداش درنظر گرفته شده از سوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان فوتبال ایران عنوان داشت: هیأت رئیسه تصمیماتی گرفته که ان‌شاءالله به موقع اقدام خواهد شد.

,

سخنگوی فدراسیون راجع به شیطنت‌های رخ داده هم گفت: به هر حال انتظار از کسانی که در فوتبال به شکل حرفه‌ای کار می‌کنند این است که چنین نگاهی داشته باشند. اظهارنظری در مورد موضوعاتی که به آنها ارتباطی ندارد نکنند و از فضای حرفه‌ای خارج نشوند.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛,

اصولی: بازیکنان تیم ملی فوتبال همان سربازان ایران هستند/ از فیفا خواسته‌ایم جلوی حاشیه‌سازان را بگیرد

, اصولی: بازیکنان تیم ملی فوتبال همان سربازان ایران هستند/ از فیفا خواسته‌ایم جلوی حاشیه‌سازان را بگیرد, اصولی: بازیکنان تیم ملی فوتبال همان سربازان ایران هستند/ از فیفا خواسته‌ایم جلوی حاشیه‌سازان را بگیرد]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه